Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling uitstel

  • May 9, 2020
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Goed avond ik zit met een probleem ik heb een betalings regeling maar nu door de coronavirus heb ik de bons gekregen van mijn baas en ook die zit aan de grond nu wil ik graag nog 1 week extra uitstel ik ben al 16 jaar klant help

Beste antwoord door huistijger

Hoi @Linwer 
Vervelende zaak voor jou en je baas.Het beste kun je even onder kantoortijd met 0800 0402 bellen en vragen naar de afdeling Collections. Dat zijn de mensen die je eventueel kunnen helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 10, 2020

Hoi @Linwer 
Vervelende zaak voor jou en je baas.Het beste kun je even onder kantoortijd met 0800 0402 bellen en vragen naar de afdeling Collections. Dat zijn de mensen die je eventueel kunnen helpen.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 10, 2020

Goedemorgen @Linwer, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het zijn soms lastige tijden inderdaad, ook voor werkgevers helaas. In principe kan een betalingsregeling niet gewijzigd worden, maar het beste kan je hier even voor bellen zoals huistijger hierboven aangeeft! Morgen kan je ze weer bereiken, en zorg er inderdaad voor dat je doorverbonden wordt met de afdeling Collections.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 16, 2020

@Linwer heb je inmiddels al contact gehad en heeft de afdeling nog iets kunnen regelen voor je?