Skip to main content
Beantwoord

Beter en sneller internet via wifi

• January 25, 2020
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Heb net contact gehad met kpn over niet nakomen afspraak met een monteur. En vertelde mij contact op te nemen met jullie .Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden via deze site , ik praat liever via een telefoon zou u mischien contact met mij kunnen opnemen? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Kroeze21. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat niet alle afspraken zijn nagekomen. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit kunnen verhelpen. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Als je liever telefonisch contact wil, dan kan je het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen doen?

Ik heb geen bericht van jou ontvangen. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als je mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 26, 2020

@Kroeze21 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2020

Heb mijn gegevens aangevuld gr stieven 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Kroeze21. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat niet alle afspraken zijn nagekomen. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit kunnen verhelpen. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Als je liever telefonisch contact wil, dan kan je het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen doen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2020

Hoi @Kroeze21. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat niet alle afspraken zijn nagekomen. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit kunnen verhelpen. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Als je liever telefonisch contact wil, dan kan je het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen doen?

Ik heb geen bericht van jou ontvangen. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als je mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik dat graag van je!