Skip to main content

Hoi,

 

Ik ben verhuisd en heb mijn KPN Hussel abonnement (50mbit/sec) meegenomen. Nu is het bereik op deze postcode maximaal 30 mb/sec, echter krijgen wij maar 17 mb/s op onze router (met kabel getest). Kan ik van KPN nog een verbetering krijgen in de vorm van 4G ondersteuning/modem of iets dergelijks, of ben ik genoodzaakt om over te stappen naar Ziggo of T-mobile voor kabel/4G internet?

Volgens KPN vallen we trouwens niet in het “buitengebied” dus krijgen wij volgens mij geen 4G antenne.

Je mag toch wel verwachten dat je rond de 30 uit zou komen als deze site dat zegt. Heb je bekabeld gemeten zonder randapparatuur aan het modem?


Nou.. met kabel komt hij zelf uit op 10 mb/s

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/88797f00-5451-11eb-8e8b-c1075ea95fc2


Kan je een screenshot plaatsen van de resultaten op de site die ik je gaf zonder dat ke postcode zichtbaar is? Welke experiabox heb je?


Is er iets mis met mijn DSL aansluiting misschien, dat ik niet die 36 mb/s haal?


Oh en we hebben een KPN box 12 trouwens. Half juli (vorig jaar) aangesloten in ons oude huis.


Er lijkt inderdaad iets mis te gaan. Er zal een medewerker aan te pas moeten komen.  Die reageert doorgaans over een dag of 4. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Gedaan. Bedankt voor de hulp


Goedemiddag @ronendan, je zou 36mnit moeten kunnen halen op jouw adres zonder pairbonding. Wat ik kan doen voor je is een monteur inplannen om de lijn geheel door te laten meten vanaf de centrale. Wanneer zou het passen dat er iemand langs komt?