Skip to main content

Goedendag ik heb een vraag waar kan ik een beugel van mijn experiaV10 bestellen de mijne is afgebroken

bijvoorbaat mijn dank

HT.Michilsen

 

 

Beste @ht.michilsen55 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Verwijder de persoonlijke gegevens uit je bericht voor veiligheid en je privacy. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. 


Hallo @ht.michilsen55,
Ik durf niet te zeggen of die beugels los verstuurd worden. Heb je echt een v10 of een v10a? even voor de zekerheid. 


Ik heb een Experia V10


De Experia Box v10 is de enige waarvoor een beugel kan worden nabesteld, zie dit topic klik hier

Laat je gegevens (privé) achter in je forum profiel dan kan een KPN moderator het voor je regelen. 


Hoi @ht.michilsen55. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat jouw persoonlijke gegevens al verwijderd zijn. Wat goed! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan stuur ik een nieuwe muurbeugel voor een ExperiaBox v10 jouw kant op. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit gedaan hebt?


ik heb mijn gegevens achter gelaten in mijn forum profiel


Hallo @ht.michilsen55 , in het ‘publieke’ deel van je forum zie ik toevallig dat je nog een Motorola tv-ontvanger aangeeft. Via de Servicetool apparatuurwissel kan je deze als het goed is omruilen voor een recenter model.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe muurbeugel toegestuurd. :relaxed:


mijn hartelijke dank


Graag gedaan!


Reageer