Skip to main content

Net twee superwifi punten via de app aangesloten, alles werkt prima. Nu wil ik 1 vd punten ophangen en niet plaatsen via op het beugeltje. Voordat ik e.a. kapot maak…….iemand tips om het beugeltje makkelijk los te krijgen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Jacobo0305 , het beugeltje zit aan de binnenzijde vast met een schroefje. Achter het klepje met QR code zit het ophangpunt. Het beugeltje dient ook als afstandhouder voor de aansluitingen en kabels. Ook zonder beugeltje gaat vlak tegen de muur bevestigen daarom niet.

Hier vind je een ouder topic klik hier, waar uitgelegd wordt hoe verwijderen (op eigen risico!!) kan.

Dit is recent daar bevestigd door een ander forum lid. Door heel voorzichtig de voor- en achterkant van de kast te splitsen, kom je bij het schroefje waarmee de voet vastzit.

Er is zelfs een YouTube filmpje van: 


Pas op: Het apparaat is jouw eigendom, dus het staat je vrij om dit te proberen. Maar defecten die ontstaan door het openen van de kast, vallen buiten de garantie.


Dank voor de uitleg. Ik laat het beugeltje toch maar zitten. Niet aan gedacht dat de kabels in de weg zitten om e.a. vlak tegen de muur te bevestigen.