Skip to main content
Beantwoord

beveiliging camera 2,4 ghz

  • December 31, 2020
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

SamueldenBroeder
Nieuwkomer

Goedenavond, ik heb 1 beveiliging camera die niet genoeg WiFi bereik heeft om contact te maken met mijn nieuwe modem van kpn. Kan ik hiervoor ook dat super WiFi gebruiken of heeft dat geen zin omdat het 2,4 ghz moet zijn. De andere camera pakte hij wel gewoon prima namelijk zonder super WiFi. Dank alvast voor uw antwoord. En fijne jaarwisseling op naar een beter 2021 voor iedereen

Beste antwoord door Erwin van KPN

Je kunt het gewoon proberen en het garantiebewijs goed bewaren. Op die manier loop je geen risico dat je voor niks veel geld uitgeeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @SamueldenBroeder . Welkom op het forum.

In principe moeten apparaten met 2,4 ook gewoon met de superwifi gewoon verbonden kunnen worden. Toch zie ik nog wel eens problemen voorbij komen.

Heb jij nu al zo'n super wifi in gebruik?

 


SamueldenBroeder
Nieuwkomer

Beste Erwin nee nog niet wilde eerst weten of dit wel zin heeft is toch weer een hoop geld. Had gehoopt dat het nieuwe modem sterker signaal had maar helaas is dat niet zo. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 8, 2021

Je kunt het gewoon proberen en het garantiebewijs goed bewaren. Op die manier loop je geen risico dat je voor niks veel geld uitgeeft.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â