Skip to main content

Wil op mijn 2e pc waarop nog windows 7 zit, internet installeren maar beveiligingssleutel (van xperiabox WPA) werkt niet.Hoe kan ik dit oplossen

Je zou op de eerste pc (die neem ik aan wel internet heeft) kunnen inloggen op het modem. Dat doe je door in de adresbalk 192.168.2.254 te typen. Je komt dan uit op een inloggscherm. Heb je een experiabox v8, v9 of v10? Dan vul je hier geen wachtwoord in. Klik gewoon op login, dan krijg je de mogelijkheid om zelf een wachtwoord (voor de modeminstellingen) aan te maken. Heb je een v10A? dan staat het wachtwoord hiervan achterop (iets in de trand van "admin password"). In dit menu kan je bij de wifi instellingen uitlezen wat het juiste wachtwoord voor de wifi is.


Beste,

Alles geprobeerd volgens bovenstaande mail maar niets lukt.

Ik heb een experia v10, maar bij het invullen van de adresbalk 192.168.2.254 geeft hij telkens aan onjuist password.

Diverse pw geprobeerd zonder resultaat.

 

Met vriendelijke groet,

Dirk


Ha @Dirk07, welkom en excuses voor de late reactie! Is het nog gelukt? Zo niet, zit er niets anders op dan je Experia Box terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kunt dan opnieuw inloggen en zelf evt. een wachtwoord aanmaken.Â