Mijn experia box werkt al een tijd niet naar behoren. Hierover op 21-12 contact gehad. Na allerlei controlles en resets gebleken dat het defect is en vervangen moet worden door een experia box 12. De medewerker gaf aan te proberen voor de kerst nog eea geregeld te krijgen. Heb geen bevestigingsmail rn ook geen mediabox ontvangen!?
graag zsm actie/reactie vanuit jullie kant. Bel nu met de klantenservice en ze kunnen helemaal niets vinden over onze abonnementen!? Drama dit, weer alles uitleggen etc etc
Was net aan de lijn alles opnieuw verteld, in systeem konden ze me eerst niet eens vinden…. Hele uitleg opnieuw moeten doen. Bestelling ook niet kunnen vinden en uiteindelijk verbinding verbroken… absurd dit
Weer gebeld en nu is een ticket door iemand aangemaakt waardoor de medewerker aan de telefoon mij niet verder kan helpen…niet normaal dit…
Goedemorgen
Weer gebeld en nu is een ticket door iemand aangemaakt waardoor de medewerker aan de telefoon mij niet verder kan helpen…niet normaal dit…
Als er een ticket is aangemaakt dan verwacht ik dat je op korte termijn alsnog een nieuw modem zult ontvangen. Heb je na gister nog iets gehoord nadat je met onze helpdesk had gebeld?
Maar wat is er mis met het huidige modem? Welk type heb je nu?
Als je het fijn vindt, kan ik even voor je kijken of ik vanaf hier kan zien wat de exacte status is
Een kapotte v10 zien we zelden. Het is niet voor niets dat de v10 het beste modem is wat kpn heeft. Brandt er een rood of oranje lampje op het modem? Heb je glasvezel of koper?
Als jij zeker weet dat het probleem niet veroorzaakt wordt door iets na het modem, wat in 90% van de gevallen namelijk zo is, dan wens ik je veel succes. Loop toch voor de zekerheid je netwerk even na. Let vooral op de connectoren aan de kabels, draadloze verbindingsets zijn uit den boze, een omvormer van de zonnepanelen is ook nogal eens een dingetje en let goed op eventuele issues met igmp snooping. Allemaal dingen die dit soort storingen kunnen geven.
Goedemorgen
En wat houdt dat precies in?
we zijn nu 12 dagen verder, en ik ben nog steeds niet voorzien van een experia box 12 zoals toegezegd. Misschien moet iemand het bandje van die dag gaan afluisteren dan horen jullie het tenminste wat er is afgesproken en kunnen jullie die medewerker aanspreken die de fout heeft genaakt in de administratie rn niet mij de dupe ervan laten zijn.
En wat houdt dat precies in?
Terechte vraag
we zijn nu 12 dagen verder, en ik ben nog steeds niet voorzien van een experia box 12 zoals toegezegd. Misschien moet iemand het bandje van die dag gaan afluisteren dan horen jullie het tenminste wat er is afgesproken en kunnen jullie die medewerker aanspreken die de fout heeft genaakt in de administratie rn niet mij de dupe ervan laten zijn.
Dat zouden wij natuurlijk ook heel erg jammer vinden Op het moment dat onze 1e lijn ergens niet uitkomt, kan er een ticket worden aangemaakt zodat een achterliggende afdeling zoiets verder op kunnen pakken. Dat is in jouw geval ook gebeurd. Mag ik trouwens vragen waarom je zo graag een Box 12 wenst? Ik zie dat je nu gebruik maakt van de v10 en deze staat ook wel bekend als het beste modem dat we ooit hebben uitgeleverd. Je gaf aan dat deze niet naar behoren werkt; kun je dat nader toelichten?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.