Skip to main content

Vrijdag 26 januari 2024 heb ik een KPN Internet (thuis) abonnement afgesloten. Aangezien het adres waarvoor het abonnement is afgesloten om een nieuwbouwwoning gaat die nog moet worden opgeleverd, kan het installatiepakket daar niet worden bezorgd. Op de KPN website las ik dat ik een wijziging van het bezorgadres telefonisch kon doorgeven. Ik heb dit meteen gedaan. De vriendelijke servicemedewerker van KPN gaf aan dat dit mogelijk is en ging hiermee meteen aan de slag. Hij waarschuwde er wel voor dat dit waarschijnlijk nog niet kon, omdat de bestelling kortgeleden was geplaatst en nog niet zichtbaar was in het systeem. Dit was inderdaad het geval en ik werd geadviseerd om maandag terug te bellen.

 

Vandaag heb ik teruggebeld, maar ik kreeg meteen te horen dat het wijzigen van het bezorgadres niet mogelijk is en dat het installatiepakket wordt verstuurd naar het aansluitadres. Ik gaf aan dat ik vrijdag had gebeld en dat de collega aangaf dat dit zeker mogelijk was, maar dat ik later terug moest bellen. Ik kreeg te horen dat het echt niet mogelijk was, en ik dit ook te horen zou krijgen van een collega als ik opnieuw zou bellen. Ik heb aangegeven dat ik het vreemd vond dat juist een collega eerder heeft gezegd dat dit wel kon. 

 

Nu lees ik in diverse topics op dit forum dat dit inderdaad wel degelijk kan. Gelet op de reactie van de servicemedewerker, denk ik dat opnieuw bellen niet zoveel zin heeft. Vandaar dat ik het via deze weg probeer. Graag zou ik jullie vriendelijk willen verzoeken om het bezorgadres van het installatiepakket te wijzigen.

Hallo @Lucas15 ,

Het wijzigen van het bezorgadres kan alleen via 0800-0402. Het kan niet via dit forum geregeld worden. 

Doe de wijziging wel op tijd. Als het pakket al verzonden is, dan kan het bezorgadres niet meer gewijzigd worden. 

 

 


Goedemiddag @Noordzee ,

Dank voor de snelle reactie.

Ik zou dit inderdaad z.s.m. willen wijzigen, daarom heb ik twee keer gebeld naar 0800-0402. Alleen zoals hierboven is te lezen, wordt telefonisch aangegeven dat het wijzigen van het bezorgadres niet mogelijk is. 

Jammer dat het wijzigen niet (meer) via het forum kan. Ik zal een andere dag nogmaals proberen te bellen dan.

Nog een fijne avond.


Als je de PostNL-app gebruikt kun je een alternatief bezorgadres invoeren, het dichtstbijzijnde Postagentschap of een ander adres @Lucas15 , dat werkt het simpelst @Noordzee 


Hoi @Lucas15. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat er is vertelt dat het wijzigen van het bezorgadres (installatiepakket) niet mogelijk is. Ik heb zojuist een notitie in jouw dossier achtergelaten voor mijn collega van onze klantenservice voor deze wijziging van het adres, dit mag je aangeven in het gesprek. Zou je nogmaals contact willen opnemen met onze klantenservice voor het wijzigen van het installatiepakket? Ik hoor graag van je of het is gelukt?


@Vikash van KPN dank voor de reactie.

Inmiddels heb ik opnieuw contact gehad met de klantenservice van KPN. Zonder bovenstaande uit te leggen, werd ik meteen heel vriendelijk geholpen. En was het adres binnen enkele minuten gewijzigd. Het probleem is dus opgelost. 

Bedankt allen voor de hulp!


@Lucas15 Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt! Graag gedaan! 😊