Skip to main content
Vraag

Bezorgadres installatiepakket wijzigen naar huidig adres

• September 3, 2026
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Hallo allemaal, Ik heb een internetabonnement afgesloten voor een nieuwbouwappartement in Amsterdam. De activering staat gepland op 10 september.

Het probleem: het installatiepakket met de modem wordt een paar dagen vóór die datum bezorgd. Ik krijg de sleutels van de woning echter pas op 10 september zelf, en ben daar tot dat moment niet aanwezig. Bezorging op dat adres kan dus niet slagen.

Mijn vraag: kan het bezorgadres van het installatiepakket gewijzigd worden naar mijn huidige woonadres? Ik neem de modem dan zelf mee naar de nieuwe woning.

Als dat niet mogelijk is: kan de bezorging dan uitgesteld worden tot na 11 september?

Alvast bedankt.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 3, 2026

Hoi ​@Vahid, welkom! Ik spring hier gelijk even op in omdat dit een vraag is waar een beetje haast achter zit. Het bezorgadres kan namelijk gewijzigd worden zolang het pakket nog niet onderweg is. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Je kunt een belafspraak maken, dan bellen we je direct, of op een moment dat jouw uitkomt. Dan kan de collega het bezorgadres waarschijnlijk nog wel aanpassen.