Skip to main content
Vraag

Bij bestelling heb ik gekozen voor een monteur, maar die is niet geweest

• September 3, 2026
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Bij het plaatsen van mijn bestelling heb ik de gratis monteur aangevinkt maar er is niemand geweest 

8 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 3, 2026

Beste ​@JMJW een gratis monteur kun je pas bestellen op de dag dat jouw internet geactiveerd wordt/is.

lukt de DHZ-installatie niet kun je die dag om een gratis installatiemonteur vragen, eerder niet.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 3, 2026

Beste ​@JMJW een gratis monteur kun je pas bestellen op de dag dat jouw internet geactiveerd wordt/is.

lukt de DHZ-installatie niet kun je die dag om een gratis installatiemonteur vragen, eerder niet.

Hoe kan diegene dan een monteur aangevinkt hebben 

JanD
Wijsgeer
  • September 3, 2026

Hoe kan diegene dan een monteur aangevinkt hebben 

Dat vraag ik me ook af.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 4, 2026

Ik heb bij bestellen 2 vinkjes gezet. 1 bij een gratis monteur en 1 bij dat (mijn toen nog huidige provider) door jullie werdt opgezegd.

Een vriend van mij die bij jullie een abonnement heeft afgesloten heeft wel een gratis monteur gehad. 

Verder. Als ik een monteur wilde moest ik €99 betalen.

Toen kreeg ik opeens een mail dat ik mijn provider zelf moest opzeggen omdat jullie dit niet konden.

Verder zouden er een glasvezel kabel en een lange ethernetkabel bij de bestelling zitten. Deze heb ik niet ontvangen.

Dus hoe zit dit alles? En graag de kabels naleveren. Ik vind dit nou niet zo'n best begin.

En hebben jullie een mail adres voor contact op te nemen. Heb me rot gezocht en het enige wat ik tegenkwam was bellen, chatten(waarbij ik niet begrepen wordt) of via deze manier. Deze zijn niet handig voor mij Gr

JanD
Wijsgeer
  • September 5, 2026

Beste ​@JMJW als je voor de opleverdatum een monteur bestelt kost deze inderdaad geld, want dat is een storingsmonteur en geen installatie monteur.

Wie was je oude provider die KPN niet op kon zeggen? Hoogst ongebruikelijk. 

Bij een nieuw abo krijg je eventueel een nieuw glasvezelkastje, geen glasvezelkabel, want die zit al in de meterkast of elders in huis als het goed is. Verder krijg je een modem en eventueel een tv decoder in bruikleen met de bijbehorende bekabeling.

Als je een kabel in de gewenste lengte tekort komt, koop je die gewoon in een lokale winkel of heb je misschien zelf nog in voorraad.

KPN kun je niet mailen, wel bellen via 0800 0402 en dan inspreken: ik wil een medewerker spreken.

Of via FB, X en Instagram.

Succes

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 5, 2026

Hoi ​@JMJW 
Geen enkele provider heeft een e-mailadres
Je kunt op vele manieren contact zoeken.
De mogelijkheid die ​@JanD noemt of anders een van onderstaande mogelijkheden

Een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.

Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 5, 2026

Geen enkele provider heeft een e-mailadres

Simpel klantenservice@service.simpel.nl

Freedom helpdesk@freedom.nl

Solcon info@solcon.nl

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer