Skip to main content
Antwoord

Bij bezoeken website ontvang ik de melding: NET:ERR_CERT_INVALID

• October 22, 2025
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

PBorg
Nieuwkomer

Mijn schoonouders kunnen sinds kort mijn.radiotherapiegroep.nl niet meer bezoeken. Dit werkte tot eind september wel.

Het geldt voor hun laptop (Chrome en Edge) en beide telefoons. Dit zowel via vast internet van KPN en mobiele data van Simyo (op het KPN netwerk). Ook met mijn telefoon lukte het via hun wifi niet, terwijl ik nog nooit op die site was geweest (dus ook nog geen cookies of browser geschiedenis). 

Met mijn telefoon via mobiele data van Vodafone kwam ik wel op die site. Nu thuis via Ziggo vast internet ook.

De Experia box v10 resetten hielp niet. Tevens klopte de tijd en datum op de devices.

Bij de certificaatgegevens in Chrome bij de foutmelding kwam ik VERLEEND AAN web-1129.yourhosting.nl tegen.

Iemand een idee waar hier fout gaat?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@PBorg, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons hebt gevonden en jouw vraag hier stelt.

Jouw ouders kunnen dus mijn.radiotherapiegroep.nl niet meer bereiken. Dit lukt niet via wifi, maar ook niet via mobiele data op het KPN netwerk. Terwijl het bij jou thuis via Vodafone en Ziggo wel lukt. Wat we hier uit kunnen halen is dat het in ieder geval niet aan instellingen op het wifinetwerk ligt. Het modem kunnen we hiermee uitsluiten. Maar wat het is het dan wel?

Ik heb het hier ook even geprobeerd op het KPN netwerk. Ik kan de website gewoon bereiken. Nu zijn we een aantal dagen verder en zou het dus kunnen zijn dat het probleem weer verholpen is. Maar als je het probleem nog steeds ervaart, dan zou ik inderdaad contact met radiotherapiegroep.nl opnemen. Mogelijk moeten zij dan een certificaat herstellen zodat mensen van het KPN netwerk weer op de portal kunnen komen.

8 reacties

PBorg
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2025

Iemand?

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Ligt aan de website. Het ssl certificaat is verlopen waardoor het als onveilig wordt aangemerkt 

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

De website is niet meer in gebruik.

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Je zou ze morgen even kunnen bellen de website is nog wel bereikbaar. Alleen patient portal werkt niet meer

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 22, 2025

Zijn je IPv6 gegevens goed ingevuld in je DNS?

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

In chrome werkt het wel 🤣 krijg netjes digid login 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hallo ​@PBorg, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons hebt gevonden en jouw vraag hier stelt.

Jouw ouders kunnen dus mijn.radiotherapiegroep.nl niet meer bereiken. Dit lukt niet via wifi, maar ook niet via mobiele data op het KPN netwerk. Terwijl het bij jou thuis via Vodafone en Ziggo wel lukt. Wat we hier uit kunnen halen is dat het in ieder geval niet aan instellingen op het wifinetwerk ligt. Het modem kunnen we hiermee uitsluiten. Maar wat het is het dan wel?

Ik heb het hier ook even geprobeerd op het KPN netwerk. Ik kan de website gewoon bereiken. Nu zijn we een aantal dagen verder en zou het dus kunnen zijn dat het probleem weer verholpen is. Maar als je het probleem nog steeds ervaart, dan zou ik inderdaad contact met radiotherapiegroep.nl opnemen. Mogelijk moeten zij dan een certificaat herstellen zodat mensen van het KPN netwerk weer op de portal kunnen komen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 24, 2025

Hij werkt hier op dit moment 24/10, 12:45

Zie ook

http://downforeveryoneorjustme.com/

om een URL te checken.