Skip to main content

Als ik Bluetooth aanzet op mijn iPhone komt steeds het KPN nummer van mijn buren tevoorschijn, hoe kan ik dit uitzetten, zodat zij niet steeds op hun tv een koppelingsverzoek krijgen 

Hoi ​@Margriet Dini 

Welkom op de community van KPN.

Je buren zouden Bluetooth uit kunnen zetten op hun televisie, via de instellingen menu van hun smart-televisie.
Dan krijgen ze géén melding meer in beeld, met daarin een koppelverzoek.
Ook zouden ze hun televisie op een andere plek kunnen zetten verder van jouw woning, als dit vanzelfsprekend mogelijk is.

Een andere manier is er helaas niet, omdat je buren waarschijnlijk hun televisie momenteel tegen de muur hebben staan met jouw woning, waardoor het signaal van Bluetooth net rijkt tot hun televisie.

Je kunt dit dus alleen uitzetten, door Bluetooth uit te zetten op jouw mobiel of op de televisie van je buren.

@Margriet Dini  Ik kan weinig aan ​@Michel.uit.Arnhem  goede uitleg toevoegen.

En het meest praktische lijkt me dan dat de buren bluetooth uitzetten op hun tv. Want dat wordt hopelijk zelden of nooit gebruikt.  

En het meest praktische lijkt me dan dat de buren bluetooth uitzetten op hun tv. Want dat wordt hopelijk zelden of nooit gebruikt.  

Ja natuurlijk, tenzij de buren wil zijn afstandsbediening voor zijn TV wil gebruiken. Ik zie eigenlijk geen TV meer zonder BT-afstandsbediening. 

Dank voor de reacties, ik kan hiermee verder. 

Reageer