Skip to main content

Sinds kort ligt er glasvezel. Maar wij moesten toen een andere provider kiezen. Maar nu ook kpn glasvezel heeft willen we graag bij kan blijven. All 38 jaar klant. Is er iets mogelijk????

Wat zegt deze site over de mogelijkheden op uw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Hi @Anja Snep, als je al 38 jaar klant bij ons bent en helemaal tevreden bent met je abonnement, snap ik heel goed dat je graag bij ons wilt blijven!

Of je ook gebruik kunt maken van KPN via glasvezel, hangt helemaal af van de mogelijkheden op jouw adres. Heb je je adres al bekeken via de link die @Joep1965 heeft geplaatst? Als je er daarmee niet helemaal uit komt, kan je ook een kijkje nemen op de website van KPN NetwerkNL. Dat is de tak van KPN, die het aanleggen van ons netwerk verzorgt en daar zullen ze je alles kunnen vertellen over de mogelijkheden op jouw adres :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!