Skip to main content
Beantwoord

Bij mij is de KPN box v12 helemaal vastgelopen??

  • December 27, 2020
  • 13 reacties
  • 765 keer bekeken

Ik denk dat ik alles heb gehad maar dit?

 

Wie weet raad? Dus ineens valt me wifi weg, dus ik trek de stekker uit de modem, wacht 2 minuten en sluit hem weer aan. Alleen sinds toen blijft tie met alleen 1 lampje (het powerlampje) op groen hangen. Voor de rest niks… Ook probeer ik een reset uit met een pinnetje, nada geen reactie van de modem.

 

Help :D ?

Beste antwoord door Bart van KPN

Fijn dat het nu opgelost is! Daar ben ik blij om. En ik snap dat het wat gedoe is met een smarthome. Wat betreft de vergoeding, je hebt 1 dag zonder gezeten, dus die ene dag heb ik je vergoed en vind je in mindering op de volgende factuur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • December 28, 2020

Hallo @Ridje,

Vervelend dat het modem niet werkt.  Wat betreft de reset, heb je minimaal 7 seconden een dun voorwerp in het resetgaatje gestoken? Als dit namelijk korter is dan 7 seconden dan wordt het modem niet gereset. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2020

Ja alles geprobeerd helaas zonder resultaat :(


Forum|alt.badge.img+16
  • December 28, 2020

Hallo @Ridje,

Zou je even je forumprofiel in willen vullen met je gegevens en een seintje willen geven als je dit gedaan hebt? Dan breng ik je topic even onder de aandacht bij de moderators. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2020

Done! Thanks voor de tip


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen @Ridje, welkom op het forum!
Als alleen het powerlampje brandt gaat er inderdaad ergens iets mis. Kun je toelichten hoe de lampjes op je glasvezelkastje branden? En zitten die stekkers er ook allemaal goed in?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2020

Goedemorgen @Ridje, welkom op het forum!
Als alleen het powerlampje brandt gaat er inderdaad ergens iets mis. Kun je toelichten hoe de lampjes op je glasvezelkastje branden? En zitten die stekkers er ook allemaal goed in?

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor de foto @Ridje, kan het kloppen dat het Ethernetlampje  (de derde) uit is en de bovenste lampjes doorschijnen?
Zou je die rode kabel eens kunnen vervangen voor een andere internetkabel?

edit: en in welke aansluiting op je experiabox zit die kabel?

Als het Ethernetlampje uit is heeft je glasvezelkastje geen verbinding met je experiabox. 
Dat het internetlampje (tweede lampje) wél brandt betekent dit dat je glasvezelkastje wél verbinding met onze centrale heeft!
 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2020

Kabel verwisseld, helaas zelfde probleem. Raar toch?


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 28, 2020

Dan lijkt het erop dat er toch wat met de Experia Box zelf aan de hand is, Ridje. Ik zie dat er inmiddels een serviceruiling is ingevoerd en dat je morgen een nieuw exemplaar kunt ophalen bij het servicepunt. Je krijgt bevestiging en informatie via sms. En morgen opnieuw zodra het pakje bij het servicepunt ligt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2020

Dan lijkt het erop dat er toch wat met de Experia Box zelf aan de hand is, Ridje. Ik zie dat er inmiddels een serviceruiling is ingevoerd en dat je morgen een nieuw exemplaar kunt ophalen bij het servicepunt. Je krijgt bevestiging en informatie via sms. En morgen opnieuw zodra het pakje bij het servicepunt ligt. 

Wel wennen een hele dag zonder internet :)


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zijn de problemen met de nieuwe Experia Box opgelost @Ridje?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Zijn de problemen met de nieuwe Experia Box opgelost @Ridje?

Yes! heb de modem omgewisseld. Wel een dag zonder internet, aan de andere kant is het ook wel eens goed een beetje afkicken, maar omdat ik een smarthome heb was het wel ff schakelen (sloten, lampen, koffie automaat, wasmachine, deurbel ect offline) Wellicht een tip voor KPN om regionaal afhaalpunten te hebben voor apparatuur.

 

Daarnaast hoop ik wel een compensatie te ontvangen voor dit gedoe :)

Of is dat wijsdenken? 

 

Anyway bedankt voor een ieders hulp!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Fijn dat het nu opgelost is! Daar ben ik blij om. En ik snap dat het wat gedoe is met een smarthome. Wat betreft de vergoeding, je hebt 1 dag zonder gezeten, dus die ene dag heb ik je vergoed en vind je in mindering op de volgende factuur.