Skip to main content

Goede middag, ik heb een 200Mbit abbo en kom daar niet aan. Wifimaneger gebruikt, versterkers gereserveerd zoals aangegeven.

heb alles gedaan meer de snelheid komt niet hoger dan 91Mbit. En of dat nou midden in de nacht is of op zondagmorgen 06:00 uur.

wat ik dus gek vind dat er duidelijk geschreven wordt dat vermindering van snelheid normaal is.

Ok, maar waarom moet ik hier onder lijden?

Als de snelheid terug loopt moet KPN ervoor zorgen dat dit hersteld wordt, schroeven snelheid op want dat kan blijkbaar, of compenseren dit financieel.

waarom is de klant altijd de dupe van dit soort wanprestaties.

Ben van 100 naar 200Mbit gegaan om een voor mij redelijk snelheid te genereren, helaas altijd  91 Mbit. Ben benieuwd of ik accoord ga met glasvezelaanbod bij KPN.

Sorry ben behoorlijk pissed off.

 

Als u de laptop of pc bekabeld aansluit op de Experiabox, branden dan beide ledjes bij de poort?

Zoals bij het rechtse stekkertje op de foto.


Linkse stekkertje bedoel ik...


Waarom kan ik mijn reacties niet aanpassen knopje Wijzigen werkt de hele ochtend als niet 😖


Knopje Bewerken bedoel ik. Dit word een heel lang topic zo...


@Abbesse2 Heb je al een andere kabel geprobeerd? Wat voor een kabel gebruik je? Heb je de stekkers er zelf aangeknepen? Het moet minstens een type cat5e kabel zijn.


Wat gaat er fout @Nick83 ? Krijg je een foutmelding? Ik heb mijn reactie hierboven meermaals kunnen bewerken.

edit:  en hier lukt bewerken ook …..


Ik heb contact gehad met de helpdesk. Wat we ook testen snelheid blijft hetzelfde.

Morgen krijg ik een nieuw modem en zal jullie op de hoogte houden van de situatie.

tot nu toe bedankt voor jullie fantastische hulp.

👏🏼🙏🏻


We wachten het af @Abbesse2 , hopelijk horen we morgen beter nieuws.

Ik heb contact gehad met de helpdesk. Wat we ook testen snelheid blijft hetzelfde.

Morgen krijg ik een nieuw modem en zal jullie op de hoogte houden van de situatie.

tot nu toe bedankt voor jullie fantastische hulp.

👏🏼🙏🏻

Graag gedaan, daar is de KPN Community voor: klant helpt klant 😊


Goedemiddag @Abbesse2, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

 

Ik heb contact gehad met de helpdesk. Wat we ook testen snelheid blijft hetzelfde.

Morgen krijg ik een nieuw modem en zal jullie op de hoogte houden van de situatie.

tot nu toe bedankt voor jullie fantastische hulp.

👏🏼🙏🏻

Ben heel benieuwd of je met een nieuw modem wel de juiste snelheden gaat halen en we zien je bevindingen dan ook graag tegemoet!


Goede morgen, eindelijk de tijd gehad de nieuwe modem te installeren.

Het is de box 12, en kan er kort over zijn.

Probleem opgelost.

Sterke connectie zowel wifi als bekabeld.

Nu is het wachten op de glasvezelverbinding.

Glasvezel ligt al tegen de gevel aan, en staat met een busje begin van de straat waar dikke bundels glasvezel naar binnen loopt.

volgens mij schiet het dan al aardig op.

bedankt iedereen voor jullie hulp, en zal dit forum blijven volgen, staan nuttige informatie op.

 


volgens mij schiet het dan al aardig op.

 

 

Ik zou er maar op rekenen dat het ergens in het najaar klaar is. Met een beetje geluk😉


Goede morgen, eindelijk de tijd gehad de nieuwe modem te installeren.

Het is de box 12, en kan er kort over zijn.

Probleem opgelost.

Sterke connectie zowel wifi als bekabeld.

Nu is het wachten op de glasvezelverbinding.

Glasvezel ligt al tegen de gevel aan, en staat met een busje begin van de straat waar dikke bundels glasvezel naar binnen loopt.

volgens mij schiet het dan al aardig op.

bedankt iedereen voor jullie hulp, en zal dit forum blijven volgen, staan nuttige informatie op.

 

Fijn om te lezen dat het probleem met de Box 12 is verholpen @Abbesse2 en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt laten weten, wordt gewaardeerd :)