Skip to main content

Na verhuizing, 20 keer doorverbonden, 6 uur in de wacht en 8 dagen verder word er een monteur gestuurd. Wel pas over 7 dagen.

 

vraag: is het mogelijk zelf te meten of er een signaal binnen komt, dit via koper?

 

alvast bedankt

In principe geldt hierbij: nee. 

Ik zeg wel ‘in principe’. Als je de apparatuur ervoor hebt, dan kan het. Maar dat is geen goedkope hobby. KPN monteurs hebben de apparatuur wel. 
 

Puur uit interesse, vanwaar je vraag? Ervaar je problemen? In principe is het signaal namelijk niet bruikbaar tot de datum dat de monteur komt. Sterker nog, de kans is ook bestaand dat de monteur eerst een verbinding moet maken in de centrale (en dan is de lijn dus stil). 


In principe geldt hierbij: nee. 

Ik zeg wel ‘in principe’. Als je de apparatuur ervoor hebt, dan kan het. Maar dat is geen goedkope hobby. KPN monteurs hebben de apparatuur wel. 
 

Puur uit interesse, vanwaar je vraag? Ervaar je problemen? In principe is het signaal namelijk niet bruikbaar tot de datum dat de monteur komt. Sterker nog, de kans is ook bestaand dat de monteur eerst een verbinding moet maken in de centrale (en dan is de lijn dus stil). 

Bedankt voor je reactie.

Omdat Kpn zegt dat het signaal er wel moet zijn, ik geloof dat niet omdat ik alles goed aangesloten heb en nog steeds niets binnen krijg.

Nu wacht ik idd op een monteur maar dat duurt weer 7 dagen. Dus dacht misschien kan ik eens meten of er echt wel iets binnen komt.

 


Hallo @JimmydeL  en @JimmydeL , jullie zijn dezelfden, waarom 2 accounts?

Als je het modem een fabrieksreset geeft en er komt geen signaal binnen, dan weet je het.

 


Reageer