Skip to main content

n.a.v. ons telefoon gesprek op 27nov, j.l. zou mij een bevestiging per mail worden gestuurd aangaande de husel bevestiging en voor levering van de samsung smart tv. 

ik werd zelfs later die avond door klantenservice hierover terug gebeld om te bevestigen.

levering zou +_ 2 weken zijn. echter tot op heden nog geen bevestiging ontvangen, nog de TV.

Hoe zit dit ?

 

klnt-******

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

@twannie1960  k begrijp nu exact wat jij bedoelt met onduidelijk aan de foon, had net klantenservice aan de lijn, erg wazig verhaal, ze zouden het door zetten naar weer een andere afdeling(de zoveelste al) er lag al een notitie bij mij van 26nov dat ik de tv zou krijgen, maar onertussen word er dus geen kl*te mee gedaan, wel  kreeg ik nu plots te horen : ik hoop dat u goed bericht krijgt, maar t kan ook zijn dat alles niet door gaat (haar omschrijving was- k kan ook anders zijn daar men de korting al enkele keren heeft geint) 

nou kan je vertellen: dan sta ik bij een rechter


Ik denk dat ik dit maar eens ga melden bij kassa, kan kpn daar eens uitleg gaan geven.  Waarom zij het niet voor elkaar krijgen. Terwijl mediamarkt,  bol.com, cool bleu, en al die andere internetbedrijven elke dag duizenden pakketten kunnen verzenden, en kpn  niet. Iets klopt er niet in hun logistiek en verhaaltjes.


@twannie1960  hoop dat t lukt, ik sta al bij radar, en via hun ben ik door verwezen naar geschillen commissie.  bij mij lag sedert 26nov al de notitie, korting omzetten naar tv. (das nog voor de 1e nota) inmiddels 2x de korting geint, nu de korting geschrapt. maar die tv kan ik waarschijnlijk naar fluiten, verzamel elke tekst en sla je telefoontje op op je mobiel (ik heb ook alles opgenomen of gekopieerd)  dan  staan we straks met zn alle gedupeerden sterk bij een rechter (no-cure / no pay) 


Susan van KPN, dat je nu begint over wij zijn ook afhankelijk van derden, gaat helemaal niet op. Ik heb een contract met afspraken gemaakt met KPN, en niet met een ander. Jullie moeten gewoon, de zaakjes op orde hebben. En niet zo zeiken. Elk product kan binnen 24 uur verzonden worden. En dat jullie, steeds uitvluchten verzinnen,  sorry dat gaat niet op.Eerst waren het de feestdagen, toen leveringsproblemen.  Nou heb even navraag gedaan. Er zijn verschillende internetbedrijven, die binnen 24 uur, 15000 samsung tv's van de serie 5   32ich kunnen leveren. Tja dat jullie dat duurder uitkomt, daar mag een contractant niet de dupe van zijn. Hadden jullie maar jullie zaakjes op orde moeten hebben.


Beste KPN op 27 Nov overstap aangevraagd  zat al 11 jaar bij XS4ALL maar KPN had leuke black friday aanbieding. 

KPN gebeld en overstap in gang gezet. Deze zou niet eerder kunnen dan 30 dec 2019 paar dagen later contract binnen met als datum 16 Dec echter had ik niet gezien dat jaartal door KPN verkeerd was ingevuld namelijk 16 dec 2020. Hier kwam ik 2 dagen voor 16 dec achter omdat ik modem nog niet had dus even gebeld. En datum werd na wat moeite omgezet , maar het kon niet meer eerder dan 10 Januari en met een verplichte monteur ( ben zelf telekom monteur geweest) gisteren even met KPN gebeld hoe het nu zit met de TV, maar niemand kon bij klantenservive vertellen hoe of wat omdat er verschillende verhalen rond zouden gaan. Ik zou het raar vinden als ik door een fout van KPN zelf achteraan de rij moet aansluiten. Om de tv te verkrijgen.   Foutje kan iedereen gebeuren, maar het gaat erom hoe jullie dit oplossen!  Ik ga dit morgen in iedergeval is even mijn rechtsbijstandsverzekering bellen hoe ik met deze situatie het beste om zou moeten gaan.  KPN is een communicatie bedrijf, maar kunnen zelf niet comuniseren.  Best wel jammer.


Zo krijg net een email dat ze over 3 weken de tv zouden gaan versturen.  Das dan 7 weken naar de aansluiting. En das dus 5 weken te laat.  Hoe komt het toch, dat KPN zijn zaakjes maar niet op orde krijgt.


Het blijft momenteel verdomt stil rond de TV perikelen over vele gedupeerden die nog wachten op de Samsung Tv. ! 

Ik krijg het vermoeden dat men (gezien andere gedupeerden) je word afgescheept met n bos bloemen, of zoals bij mij, ze je gewoon laten barsten, niks meer laten horen, maar ook niks meer leveren.  geen fatsoenlijk bericht over hoe of wat, geen mail wat er aan de hans is of hoelang ik nog moet wachten,,,niks niks.. een austische zoon die na 10 weken elke dag de tnt heeft zien voorbij rijden geeft de moed op. maar ik ga door t vuur voor hem. 

een beetje klant vriendelijkheid en beloften nakomende is wel geboden wil men klanten vasthouden. 

dit is toch een aardig lijstje met wachtende klanten die nog van niks weten ! ! 

@Zeeuws Zonneke  @Sariman  @erwinrt  @Alex33600  @MachielR  @Paul32  @Ronny1948  @Rberghe  @Stephanvw  @JR81  @VECTOR1  @ARJWK1982  @Gwendolyn13  @Tommyhorvath  @WAAR BLIJFT MIJN SAMSUNG TV  @Paul32  @Gossie73  @Jeanette en Thijs  @RedaAffane  @Alex33600  @PB1428  @joey074  @Cuba4all  @Melisvh  @Afspraak IS Afspraak  @twannie1960  en dan heb k nog niet eens alle pagina's en andere topic genoteerd. 


Het blijft momenteel verdomt stil rond de TV perikelen over vele gedupeerden die nog wachten op de Samsung Tv. ! 

Ik krijg het vermoeden dat men (gezien andere gedupeerden) je word afgescheept met n bos bloemen, of zoals bij mij, ze je gewoon laten barsten, niks meer laten horen, maar ook niks meer leveren.  geen fatsoenlijk bericht over hoe of wat, geen mail wat er aan de hans is of hoelang ik nog moet wachten,,,niks niks.. een austische zoon die na 10 weken elke dag de tnt heeft zien voorbij rijden geeft de moed op. maar ik ga door t vuur voor hem. 

een beetje klant vriendelijkheid en beloften nakomende is wel geboden wil men klanten vasthouden. 

dit is toch een aardig lijstje met wachtende klanten die nog van niks weten ! ! 

@Zeeuws Zonneke  @Sariman  @erwinrt  @Alex33600  @MachielR  @Paul32  @Ronny1948  @Rberghe  @Stephanvw  @JR81  @VECTOR1  @ARJWK1982  @Gwendolyn13  @Tommyhorvath  @WAAR BLIJFT MIJN SAMSUNG TV  @Paul32  @Gossie73  @Jeanette en Thijs  @RedaAffane  @Alex33600  @PB1428  @joey074  @Cuba4all  @Melisvh  @Afspraak IS Afspraak  @twannie1960  en dan heb k nog niet eens alle pagina's en andere topic genoteerd. 

Ik ben erbij @hmwa schandalig hoe je van kastje naar de muur wordt gestuurd! 4 verschillende mensen bij klantenservice, 4 verschillende verhalen  ik heb abonnement gestorneerd totdat ik de tv heb, kijken hoe snel ze zijn! 

 

 


Snel met afsluiten en incasso inschakelen meestal wel!

Gewoon betalen, anders ben jij in gebreke en kunnen ze je op nog meer kosten jagen terwijl ze zich achter de kleine lettertjes verschuilen, daar krijg je echte hoofdpijn van en je kan fluiten naar de tv! 350 euro mediamark tegoedkaart vind ik een prima oplossing, maar niks meer laten horen nadat een moderator je vraag gegevens in te vullen zegt mij genoeg.

 

 

 

 

 


Ik denk dat ik dit maar eens ga melden bij kassa, kan kpn daar eens uitleg gaan geven.  Waarom zij het niet voor elkaar krijgen. Terwijl mediamarkt,  bol.com, cool bleu, en al die andere internetbedrijven elke dag duizenden pakketten kunnen verzenden, en kpn  niet. Iets klopt er niet in hun logistiek en verhaaltjes.

Ze zijn inderdaad overal op voorraad, heb contact gehad via mediamarkt met Samsung nederland en die kunnen gewoon rechtstreeks leveren..  ik vindt het een hele vreemde zaak met tal van smoesjes 


@Afspraak IS Afspraak, ik heb even bij je gegevens gekeken. Binnen 3 weken ontvang je jouw toestel, hier heb je op 7 februari eindelijk maar toch bericht van gekregen. Je krijgt zo snel mogelijk de track and trace code.
 

@ARJWK1982, voor jou geldt hetzelfde! Binnen 3 weken, en hopelijk binnen 1 week een track and trace code.

@twannie1960, fijn dat jij ook dit bericht hebt ontvangen!

@JR81, dit is jouw eerste reactie in dit topic dus daar heb ik inderdaad niet op kunnen reageren. Maar ook bij jouw gegevens zie ik deze melding en bericht dat je op 7 februari een mail hebt gehad dat je hem binnen 3 weken kan verwachten.


En nu de rest van de klanten die wachten op de tv begin december aangemeld en nu is het al feb en nog niets van gehoord zal wel weer wachten en wachten 


@Afspraak IS Afspraak, ik heb even bij je gegevens gekeken. Binnen 3 weken ontvang je jouw toestel, hier heb je op 7 februari eindelijk maar toch bericht van gekregen. Je krijgt zo snel mogelijk de track and trace code.
 

@ARJWK1982, voor jou geldt hetzelfde! Binnen 3 weken, en hopelijk binnen 1 week een track and trace code.

@twannie1960, fijn dat jij ook dit bericht hebt ontvangen!

@JR81, dit is jouw eerste reactie in dit topic dus daar heb ik inderdaad niet op kunnen reageren. Maar ook bij jouw gegevens zie ik deze melding en bericht dat je op 7 februari een mail hebt gehad dat je hem binnen 3 weken kan verwachten.

 

 

 

Dit bericht kreeg je in December ook "binnen 3 weken"

Kom maar met een vergoeding ofzo.! 

 


@Afspraak IS Afspraak, ik heb even bij je gegevens gekeken. Binnen 3 weken ontvang je jouw toestel, hier heb je op 7 februari eindelijk maar toch bericht van gekregen. Je krijgt zo snel mogelijk de track and trace code.
 

@ARJWK1982, voor jou geldt hetzelfde! Binnen 3 weken, en hopelijk binnen 1 week een track and trace code.

@twannie1960, fijn dat jij ook dit bericht hebt ontvangen!

@JR81, dit is jouw eerste reactie in dit topic dus daar heb ik inderdaad niet op kunnen reageren. Maar ook bij jouw gegevens zie ik deze melding en bericht dat je op 7 februari een mail hebt gehad dat je hem binnen 3 weken kan verwachten.

 

 

 

Dit bericht kreeg je in December ook "binnen 3 weken"

Kom maar met een vergoeding ofzo.! 

 

@Susan_    dan neem ik dus maar aan dat ik an fluiten naar die TV !   want mij zijn nog steeds geen concrete weken/dagen/jaren/eeuwen verteld.  

ook je collega's vertelden dat het er aan komt, maar tot nu toe word alles dood gezwegen


Zojuist is er contact met mij opgenomen door KPN, na aanleiding van mijn klacht op klachtenkompas , Een vriendelijke medewerker Linda ..., bood excuses aan en legde uit waarom er zoveel vertraging is.  Mijn TV zou zéker binnen 2 weken binnen komen,   ze verzenden alle tv's 1 maal per week .  Omdat het voor mijn geval 1 maand te laat is , (na 3 weken na aansluitdatum)  is mij een korting toegezegd van 1 maand TV aansluiting. 

 

 


Morgen komt de TV .  Aansluitdatum  7 Januari . 


@erwinrt    lang verwacht stil gezwegen, toch nog gekregen . eind goed al goed. 

ik ontvang (nu na 12weken)  een klein sms.je,  sorry we hebben nog geen antwoord of uitslag voor u. 


@erwinrt    lang verwacht stil gezwegen, toch nog gekregen . eind goed al goed. 

ik ontvang (nu na 12weken)  een klein sms.je,  sorry we hebben nog geen antwoord of uitslag voor u. 

Niet normaal toch .  Zou ook een klacht op klachtenkompas zetten toen belde ze mij gelijk .    Mevrouw zei ook dat langst wachtende voor gaan en de TV meteen zouden krijgen .


@erwinrt    lukt mij niet, ben geen lid. (oeps had al account hoor k net) dus ff op w8woord wachten ;-) 

maar k heb geschillen commisie gemailt

 


ben blij dat ik niet meteen een tv aansluiting voor 2 tv's er bij heb genomen, was k mooi zuur geweest, 3 mnd voor aansluiting betalende maar geen tv om te kijken


ben blij dat ik niet meteen een tv aansluiting voor 2 tv's er bij heb genomen, was k mooi zuur geweest, 3 mnd voor aansluiting betalende maar geen tv om te kijken

Dat geld vergoeden ze . Vanaf 3 weken na aansluitdatum.  


ben blij dat ik niet meteen een tv aansluiting voor 2 tv's er bij heb genomen, was k mooi zuur geweest, 3 mnd voor aansluiting betalende maar geen tv om te kijken

Dat geld vergoeden ze . Vanaf 3 weken na aansluitdatum.  

hahaha ja en als hun die tv helemaal niet leveren schrapen ze een tv aansluiting maar heb k niks aan hun contract  hahaha. dus ik wacht eerst wel of men daar hun beloften nakomt alvorens ik enige uitbreiding neem, er zijn meer gegadigden die willen leveren


@hmwa, hij zal deze of volgende week wel komen ga ik vanuit. Goed nieuws dus! Wat de klanten er mee doen is niet aan ons, maar is inderdaad zeer jammer te zien :disappointed_relieved:

dit bericht was een maand geleden al weer. zie je @Susan_  , dat ik al die moderatoren hier met een grote korrel zout neem


@Susan_ 

 ik geeft het op, en ga gerechtelijke stappen onderzoekn,

2x gebeld met niets zeggende uitspraak, en zojuist op t forum n antwoord verkregen die ik interpreteer alszijnde: dat ik mn mond nu maar eens moet houden hier. 


Op meerdere plekken hebben we aangegeven met jouw zaak bezig te zijn maar dat dit een uitzonderingsgeval is en dus tijd kost. Ook in het verzameltopic hebben mijn collega's meerdere keren gereageerd, maar de manier waarop we nu berichten krijgen is niet fijn. De huidige situatie is ook niet fijn, dat weten we echt heel goed en ook wij balen van deze situatie. Maar we zijn nog steeds elke dag in gesprek met de mensen die hierover gaan om duidelijkheid te krijgen en kunnen ook niet meer vertellen dan wat wij weten op dit moment.


Reageer