Beste,
ik ben al een aantal jaar mobiel klant bij kpn. Sinds kort ben ik op mezelf gaan wonen en heb ik ook internet en tv afgesloten. Het was rond black friday en ik heb voor de gratis tv gekozen.
ten eerste ben ik de dag zelf naar de mediamarkt gegaan om de tv te bekijken, ik wou weten hoe groot deze was. Ik was verbaasd dat de tv die geadverteerd werd als ‘twv €349’ gewoon €229 kost in de mediamarkt.
daarnaast kreeg ik een mail toen ik heb afgesloten op 27 november dat ik een track en trace zou ontvangen een week na start abbonement.
dit staat er in de mail: ‘
Gratis Samsung TV
U krijgt bij uw abonnement een gratis Samsung TV t.w.v. € 349,-. Deze tv ontvangt u 1 week na de start van uw abonnement. U krijgt hiervan een e-mail met track & trace link. Kijk voor meer informatie op kpn.com/blackfriday.
de monteur is bij me geweest op 09-12-2019 en toen is alles aangesloten en geactiveerd, dat is nu iets langer dan 2 weken geleden en ik heb niet alleen geen track en trace van de tv, ik heb helemaal niks meer gehoord over de tv.
het stelt me teleur, ik ben al jaren tevreden mobiel klant bij kpn maar dat is gewoon een actie waar ten eerste word gelogen over de waarde van de tv, en ten tweede het woord ook niet word nagekomen. Had ik dit geweten dan was ik gewoon voor de eerste 6 maanden korting gegaan.