Skip to main content

Geachte,

 

Indien jullie verkopers op pad sturen om leden te werven is het wel net zo netjes te vermelden dat er acties in aantocht zijn.

Ik heb op 9 november een KPN thuis abonnement afgesloten, ik had graag drie weken gewacht om een Sonos One Smart speaker kado te krijgen.

Graag zou ik een gepaste oplossing zien zodat ik jullie in de buurt ook kan aanbevelen.

 

gr,

 

Zo werkt dat nu 1 maal met acties. Die verkopers wisten dat toen ook niet. U heeft nu korting gekregen?


Nee, helaas….zat er ook nog korting op die we niet hebben gekregen?

 

gr,

Marcel;

 

 

 


Was u misschien al klant bij KPN?


Nee ...nieuwe klant.


Nieuwe klant, verkoper aan de deur en er is geen welkomstkorting of zoiets besproken? 


Helaas….

 


Dan moet hier wel even een KPN medewerker naar kijken denk ik.


Mooi, dien ik hier zelf nog iets te ondernemen? 


Even geduld,  dan reageert hier vanzelf een KPN medewerker. 


Hoi @Celleke14. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik kijk graag voor je na of je een welkomstkorting gaat ontvangen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Celleke14. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik kijk graag voor je na of je een welkomstkorting gaat ontvangen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een ander weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!


Hoi Vikash,

 

Dit is idd. niet het geval. Ben even afwezig geweest en daardoor niet bereid geweest om mijn email te lezen.

KPN Forum profiel is ingevuld.

 

gr,

 


Bedankt voor je gegevens @Celleke14! Geen probleem dat het wat later is. Ik heb meteen even meegekeken en zie dat je de eerste 3 maanden €50,00 korting hebt gekregen én daarbij de SuperWifi's gratis hebt gekregen :sweat_smile:. Dit is een (vet) goeie deal die je wat mij betreft prima kunt aanbevelen in de buurt :wink:


Netjes!