Skip to main content

Tijdens de black friday dagen een nieuw abonnement afgesloten via internet met samsung smart tv. 

De volgende dag telefonisch contact gehad met kpn over een ander abonnement. Keek deze beste man ook even bij het abonnement wat ik de dag er voor besteld had. Volgens hem had ik nummerbehoud niet aangezet. 

Ik wist 100%zeker van wel en dit stond ook in de bevestigingsmail. Maar ja volgens hem niet. Dus heeft hij de order verwijderd en een nieuwe aangemaakt met nummerbehoud. 

Krijg de de bevestiging op de mail, heeft deze beste man interactieve tv ook aangezet wat niet moest.

Dus weer gebeld, weer de order verwijderd.  Vervolgens zou er een nieuwe aangemaakt worden, maar dat kon niet meteen. De beste mevrouw had me beloofd dat ze dit in orde zou maken. 

Maar wat blijkt nu, dat is niet gebeurd. 

 

Na heel vaak bellen is maar een abonnement zonder iets aangemaakt omdat ze geen tv kon toevoegen. Er zou een bericht naar de klachten afdeling gaan. Deze zouden binnen 5 dagen contact opnemen.

Het abonnement was Nu wel aangemaakt. Maar de klachten afdeling belde maar niet. 

Na heeeeeeel vaak en lang bellen, een mevrouw aan de telefoon gekregen.  Zij wou kijken wat ze kon doen. Vervolgens een mail gehad met een aanbod voor 6 maand 50% korting.

Ik heb toen gekozen voor een tv. Dit is me elke keer maar weer beloofd dat dit goed kwam. 

 

Vandaag dan eindelijk door de klachten afdeling gebeld. Ik kon 6 maand 50% korting en een bosje bloemen krijgen. 

 

Het tv had alleen een waarde van 349 euro. En de 6 maand korting is 126 euro. 

 

Dit is toch geen oplossing.  

 

Ik zou het bosje bloemen kiezen

Dat ik als vaste klant meer als 30 jaar al bij kpn ben en nooit aan acties mee heb gedaan er aan mee moet betalen vind ik niet normaal

Elk jaar duurder en nieuwe klanten maar van alles geven

 

 


Hoi Marc, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier heel teleurgesteld in bent. Uit je verhaal komt naar voren dat hier in het begin wat fouten zijn gemaakt met de orderinleg. Als we dat snel genoeg weten, dan kunnen we het op dat moment nog aanpassen. Naar ik begrijp is dat bij jou niet op tijd gebeurd. Je geeft aan dat je hiervoor een klacht hebt ingediend en dat daar, uiteindelijk, uit is gekomen dat het niet meer mogelijk is om de tv toe te voegen. In plaats daarvan is jou korting aangeboden. Ik kan hierin helaas niets méér voor je betekenen. De klachtafdeling heeft uitspraak gedaan en meer dan dat kan ik ook niet doen. 


@Marc100   doe mij even een PB.  jij bent namelijk niet de enigste die zo genaaid word, we zijn ons aan het verzamelen.