Skip to main content

Het blauwe lampje  eco brand op de experia box 10

Hallo @Pieterangel,
Het ECO lampje heeft meerdere opties, het kan betekenen dat de USB aansluiting wordt uitgeschakeld of dat WiFi op bepaalde tijden wordt uitgezet, bijvoorbeeld s’nachts. 
Dit is allemaal in te stellen en misschien in jouw geval dat dus alleen de USB is uitgeschakeld. Moet ik meegeven dat die USB aansluiting ook alleen gebruikt kan worden voor 4g buitengebied en niet voor data dragers o.i.d.


Hallo @ChrisWissink , de USB aansluiting is ook te gebruiken met een smartphone  voor als dsl of glas is uitgevallen en de phone als een 4G dongle kan dienen, niet alleen in buitengebied dus.

 


En als je versterkers hebt, dan blijft wifi ook gewoon in de lucht...


Hoi @Pieterangel, welkom bij ons op het forum! Je hebt zo te zien al een aantal reacties gekregen die je hier uitleg over geven. Is het daarmee duidelijker geworden? :slight_smile:  Als we je er meer over kunnen vertellen, of als je eigenlijk een andere vraag erover had horen we het graag.


We hebben geen reactie meer van je gezien @Pieterangel, ik neem aan dat dat betekent dat het met bovenstaande antwoorden duidelijk is geworden. Als we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.


hij blijft blauw branden nu hebben we buiten geen wifi meer

 


Ik heb knopje van de factory reset ingedrukt kan dat kwaad