Skip to main content

Hoi,

Na ruim een half jaar vol problemen bij odido, ga ik weer terug naar de KPN binnenkort. Het oude mailadres van de KPN is nog steeds actief.

Blijft datzelfde emailadres bestaan als ik overgestapt ben naar de KPN op 5 januari?

Mvrgr.

Hoi @gslijkoort 
Een e-mailadres wordt 6 maanden vastgehouden, daarna kan een ieder dat adres claimen.
Wil je zeker zijn, bel dan 0800-0402 en vraag of ze het adres willen vasthouden.
Misschien lukt dat. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Op zon- en feestdagen gesloten.


Hoi huistijger,

Ja bij de KPN zei hij als hij nog bestaat kan hij gewoon blijven bestaan. Maar ik heb een fout gemaakt in mijn topic, ik bedoelde eigenlijk de accountnaam, dus waarmee je het account aanmaakt.


Hetzelfde antwoord @gslijkoort 
Wiensdag even bellen 0800 0402

Of wacht even bedoel je dezelfde accountnaam waarmee je hier antwoord?
Dat blijft gewoon bestaan


Jaaa huistijger, bedankt! Scheelt een hoop gedoe!

Dank je wel! Prettige kerstdagen…


Hoi @gslijkoort. Welkom terug bij KPN! Ik denk dat @huistijger iets anders bedoeld als jou. Jouw KPN Forum account blijft inderdaad gewoon bestaan. Ik zie dat je voor jouw KPN Forum account inlogt met een @hetnet e-mailadres. Dit is e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw oude klantnummer, eindigt op *71. Het nieuwe klantnummer eindigt op *57. Dit betekend dus dat het e-mailadres nog moet verhuist worden van het oude klantnummer naar jouw nieuwe klantnummer, dit gebeurd niet automatisch. Wanneer het nieuwe abonnement werkt kan je hiervoor het beste naar onze klantenservice bellen, dan helpen zij jou verder hierin.


Hoi Vikash,

Alsd ik bel en inspreek: e-maladres, wordt ik niet doorverbonden naar een medewerker, ik krijg een sms met een link erin met andere vragen en oplossingen. Ik denk dat ik het beste dan even naar jullkie winkel kan gaan?

Mvrgr.


Hoi @gslijkoort 
Hoe duidelijker je vraag hoe beter je wordt geholpen, je kunt ook inspreken ik wil een medewerker spreken, dan krijg je gegarandeerd iemand te spreken..


Hoi, ik heb even het oude contract-nummer erop nageslagen, en het oude en nieuwe nummer zijn hetzelfde.

 


Oh dat is voor het mobiele contract…

Nieuwe nummer voor kpn thuis is anders idd

 

Â