Skip to main content
Hoi,

Door Abuse ben ik op geblokeerd gezet. En in navolging van het mailtje de V10a router gereset. Helaas wordt de router daarna niet meer gevonden door de kpn tool.

Wat is de volgende stap?

De bedrading is allemaal okidoki.

Groet,

Wim



Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van Hoe reset ik de KPN modem?

Ha @KaleWim, welkom! Goed dat je de boel gereset hebt, maar ik twijfel even wat je bedoelt met 'de KPN tool'. In principe kan je via de pc, laptop of welk apparaat je ook gebruikt, gewoon weer klikken op het betreffende netwerk. Het kan zijn dat jij je modem zelf een andere naam hebt gegeven, dat zou je nu opnieuw in moeten stellen weer. Je kunt op de achterkant van je Experiabox zien wat het SSID (netwerknaam) van de Experiabox is. Op die manier zou je 'm moeten kunnen vinden. Als er toch nog iets anders aan de hand is, wil je het dan iets toelichten?
Hoi Marcia,

Netwetknaam zie ik niet eens verschijnen (dus ook niet de defaultnaam). Ik ben wel door het Abuse team geblokeerd. Dus mogelijk dat ik eerst alles moet scannen (ook de Chromebook van de jongens) en scanlog moet opsturen om weer internettoegang te krijgen. Weet jij dat toevallig?
Sorry voor de late reactie! Ben je inmiddels weer aangesloten? Heb je per mail nog contact met het Abuse team gehad?
Ja, is gelukt! Bedankt voor je hulp zover.
Fijn om te horen! Een fijne zondag verder!