Skip to main content

Sinds 4 maanden ben ik nieuwe klant bij jullie.

Ik zou een korten van 6 maanden krijgen als nieuw lid.

  • Eerste maand de korting mooi ontvangen.
  • Maand 2 geen korting sterker korting terug betalen.

GebeldĀ  en is uitgezocht door medewerker. Het zou op de volgende factuur gerektifiseerd worden.

  • Maand 3 niks gerektifiseerd en geen korting. Weer contact weer word alles uitgezocht weer komen ze tot de conclusie dat ik gelijk heb en word het recht gezet met terug werkende kracht op deĀ  jawel...volgende factuur. Gemeld dat ik deze factuur pas betaal als alles in orde is gemaakt. Ik heb inmiddels immer ruim ā‚¬75,- van kpn tegoed.
  • Maand 4... heeee de korting staat erop maar wat raar de eerste 3 maanden zijn we klaarblijkelijk maar vergeten. Weer contact met kpn weer word beterschap beloofd en crediteren ze het op de volgende factuur. Jawel nog steeds dus ruimā‚¬75,- te goed. En ga de 3de factuur dus niet betalen die blijft staan want kennelijk werkt het allemaal heel goed in de administratie. Nou meneer dat kan niet dan krijgt u een blokkande. De factuur eruithalen kon niet want het was een geautomatiseerd proces. Sorry maar je kunt iedere factuur er uit halen of crediteren. Kennelijks is dat te ingewikkeld. Je voelt hem het zelfdr antwoord als de andere keren..... op de volgende factuur.

Zojuist tot de ontdekking gekomen dat de diensten.zijn geblokkeerd. Maar u begrijpt dat na 4 maanden beterschap in woorden maar de daden uitblijven ik niet nog meer geld.overmaak. zo lopen de kosten alleen maar op voor jullie tog. Want de korting toepassen is kennelijk een lastig iets.

Ook vetmeld.dat ik de gemaakte kosten ga verhalen. Nee meneer dat kan niet staat in de kleine leters

En dit met notabenen een nieuwe klant.Ā 

Ben wel benieuwd wie op komt voor de kosten.

Inmiddels al 4 keer ruim.45 min aan de telfoon gehangen en nu zelfs een blokkade van de diensten.

Het is namelijke zo dat u erover spreekt als het betrekking heeft op een storing of defectenĀ  bij de klant zelf. Hier gaat het om.nalatigheid en onkunden van medewerkers waardoor ik.met extra kosten opgezadeld word.

Mvg stefan

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

O o wat slecht. Goed dat je hier het verhaal verteld.Ā  Hier zijn de medewerkers erg goed. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.Ā  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. Komt goed!


Goedemorgen @Nr1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er gaat flink wat mis als ik jouw bericht zo lees, het belangrijkste is dat je zo snel mogelijk weer diensten krijgt en die blokkade eraf gehaald wordt! Een blokkade eraf halen kunnen wij helaas niet, dit moet gedaan worden door de afdeling Collections (te bereiken op werkdagen via 0800-0402, dan kan je doorverbonden worden), maar ik kijk graag met je mee wat hiervoor nodig is!

Verder moeten we ook serieus kijken naar de afspraken die je hebt gemaakt en de kosten die je nog terug zou moeten krijgen. Daar kan ik op dit moment nog niet zoveel over zeggen.

Wil je jouwĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Overal waar privĆ©Ā achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


GoedemorgenĀ @Nr1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er gaat flink wat mis als ik jouw bericht zo lees, het belangrijkste is dat je zo snel mogelijk weer diensten krijgt en die blokkade eraf gehaald wordt! Een blokkade eraf halen kunnen wij helaas niet, dit moet gedaan worden door de afdeling Collections (te bereiken op werkdagen via 0800-0402, dan kan je doorverbonden worden), maar ik kijk graag met je mee wat hiervoor nodig is!

Verder moeten we ook serieus kijken naar de afspraken die je hebt gemaakt en de kosten die je nog terug zou moeten krijgen. Daar kan ik op dit moment nog niet zoveel over zeggen.

Wil je jouwĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Overal waar privĆ©Ā achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Ā 

Ingevult.


Beste @Nr1, welkom! Ik zie gelukkig dat de kosten op de huidige factuur wel netjes in mindering gebracht zijn Ć©n dat je de korting waar je al recht op had, ook in mindering zijn gebracht op de factuur. Daarnaast zie ik dat je niet (meer) afgesloten bent, heel fijn. Op het moment dat je de openstaande factuur voldoet, zijn we allemaal weer helemaal bij. Mijn excuses voor de overlast die je ervaren hebt!Ā 


Beste marcia,

Ik.ben nog steeds niet tevreden.

Graag herrineringskosten verwijderen! Per slotĀ van rekening heb ik jullie steeds aan de fout moeten herinneren

Daarbij dan staan we nog niet kiet met alle tijd die ik aan JULLIE FOUT ben kwijt geweest.

Denk aan 4 keer bellen in de wacht hangen steeds opnieuw willen uitzoeken en enz!

Hier ga ik dus NIET mee akkoord en de rekening die open staat blijft open staan tot het wel klopt!

Ā 

Even nagekeken en klopt nog steeds niet wederom is de korting niet toegekend !!!!!!.

Los van de 20 euro herrineringskosten heb ik werderom ruim 25 euro tegoed. Neem daarbij de herrineringskosten komt dit wederom op 45 euro wat ik tegoed heb

Ā 

IS HET NU WEREKLIJK ZO MOEILIJK ALLEMAAL!!!!!

Ā 


BesteĀ @Nr1, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat je er samen met mijn collega uitgekomen bent. Goed om te lezen!


Idd nu afwachten of na 4x telefonische contactĀ ( ruim 4 uur) en 5 maanden verder het wel goed komt op de volgende factuur.


En zoals gewent van kpn wederom de afspraken noet volledig nagekomen.

Wederom een blokkade terug bel afspraak word noet op de dag gedaan verzocht 1 uur later te bellen ivm klantbezoek beld men 3 uur later gevolg nieuwe klant.

Hoe valt er in vredesnaam afspraken met jullie te maken???