Skip to main content
Beantwoord

Bol.com meldt dat mijn IP-adres is geblokkeerd

• May 31, 2025
  • 54 reacties
  • 1951 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

54 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 2, 2025

Ik had dit ook op de computer, cookie van bol.com weggehaald. Toen was het bij mij weer goed 

• Nieuwkomer
  • June 2, 2025

Inmiddels kan ik de app en website ook weer bezoeken - en lijkt, ook hier, de blokkade opgeven. Zonder reactie van Bol.com, helaas.

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat de blokkade bij meerdere van jullie inmiddels weer opgelost blijkt te zijn! Dit is een blokkade aan de kant van bol.com, zij zijn de partij die je hierbij kunnen helpen. Als je nog niet gedeblokkeerd bent kan je het beste ook contact opnemen met Bol, zodat zij het voor jou kunnen oplossen.

Vroeger had de KPN een website waar men kon controleren of een IP adres geblokkeerd was. Maar die kan ik niet meer vinden. Weet iemand anders of KPN nog een “blocked address” webpagina heeft en zo ja wat is de URL daarvan ? Weet iemand van de moderators hier een antwoord op ?

Die was er vroeger inderdaad ​@WMG-N, daarmee kon je toen zien of je geblokkeerd was op ons e-mailplatform. Die pagina is er niet meer, je krijgt tegenwoordig, zoals ​@AriënC al zegt, een mail op dat moment. Dat staat ook los van deze situatie, deze blokkades zijn niet aan onze kant.

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb even een paar berichten verwijderd. Dat was een discussie die niets toevoegt aan de originele vraag. Prima om te reageren, maar let er wel dat het bijdraagt aan de vraag.

Volgende berichten die niets toevoegen zullen ook verwijderd worden.