Skip to main content

Goedemiddag achter ons huis ligt een stuk grond van jullie daar op staan diverse bomen die echt veel te groot groeien kan jij eens kijken of deze te snoeien zijn Ik hoor het graag even Het is achter de *** *** te ***

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy

Hallo @vizsla alles wat overhangt naar jou toe binnen jouw tuingrens mag je gewoon wegsnoeien.

 


Ja klopt maar hij is zo hoog dat t met groot geschut moet

 


Hallo @vizsla alles wat overhangt naar jou toe binnen jouw tuingrens mag je gewoon wegsnoeien.

 

Ik heb ff op Google Maps gekeken. Volgens mij heeft @vizsla dan een hoogwerker nodig. En de groene container is te klein.


Haha ja daarom.. beetje veel


Misschien het adres even afschermen @vizsla


Misschien het adres even afschermen @vizsla

De topicstarter kan dit maar tot één uur na plaatsing. Ik heb de moderators even ingeseind.


Ok dank.. dacht maakt niet zoveel uit in deze


Hallo @vizsla alles wat overhangt naar jou toe binnen jouw tuingrens mag je gewoon wegsnoeien.

 

Ik heb ff op Google Maps gekeken. Volgens mij heeft @vizsla dan een hoogwerker nodig. En de groene container is te klein.


Ligt er ook nog aan welke bomen het zijn, sommigen mag je niet zomaar effe inkorten zonder vergunning.


Hoi @vizsla

Je kan contact opnemen met 0800 0150, dit is het telefoon nummer voor vragen met betrekking tot ons pandbeheer. :grinning: