Skip to main content
Op Fourstack wordt voor ons huisadres de mogelijkheid van Bonded Koper aangegeven met een snelheid van 25 Mbit/s. De actuele snelheid is momenteel nog geen 12 Mbit/s. Kunt u aanpassen dat onze aansluiting ook van de hogere snelheid kan profiteren?



Alvast bedankt.
Hoi @hbd68 . Welkom op het forum. Fijn dat er nog rek in de lijn zit. Dat regel ik met plezier voor je. 🙂 Ik zie dat je jouw profiel al had aangevuld maar helaas vind ik daar geen actief abonnement op. KPN is momenteel toch wel je provider? Zou je nog eens naar de gegevens van je profiel kunnen kijken?
Bedankt voor je reactie. KPN is niet de provider waarvan wij een factuur ontvangen. Uiteraard is de lijn wél van KPN, dus indirect zijn we tóch klant. Kun je de aansluiting wél vinden?
Hallo @hbd68 , ik kan volgens fourstack ook bonded koper hebben op mijn adres, maar je provider moet het wel willen/kunnen leveren.

Zelf zit ik bij Telfort, maar Telfort levert ook geen bonded koper.

Als providers dat niet bij KPN inkopen kan het ook niet geleverd worden.
@hbd68 : via KPN is er bonding mogelijk. Zoveel kan ik wél zien. Verder is het zoals @Jan-D zegt: Niet iedere provider levert over dubbele lijnen. Je kunt het uiteraard navragen bij je huidige ISP. Weet in ieder geval dat het bij ons wel kan dus als je een overstap overweegt, help ik je daar graag bij! 😉