Skip to main content

Hi KPN, wat kan ik gaan doen als ik word geboot? Is het dan mogelijk dat ik een nieuwe IP kan aanvragen bij KPN? Het is niet zeker dat ik word geboot maar het vermoeden van mij is dat het snel gaat gebeuren sommige mensen hebben mijn IP en er is namelijk een ruzie ontstaan. Ik ken ze persoonlijk niet ik weet helemaal niets van ze ik heb geen IP van hun of iets dergelijks zouden jullie me misschien kunnen helpen met het probleem als ik toch word geboot wat kan ik er dan aan doen?

U krijgt geen ander ip van KPN. Dus misschien moet je die ruzie maar snel bijleggen dan 😉


Ruzie bijleggen dan maar, KPN geeft je vaak een en dezelfde IP adres en veranderd echt zelden. Bij een andere grote provider kan je de stekker van de modem eruit trekken, 24 uur wachten en je hebt een nieuwe IP.


Hoi Sebiem, welkom op het forum. We geven je inderdaad geen ander IP-adres. Als er wel problemen ontstaan dan is het over het algemeen een kwestie van afwachten. Meestal raken degenen die dit doen er vrij gauw flauw van en stopt het weer. Als je het wilt voorkomen, probeer geen ruzie te krijgen online. Je kunt eventueel ervoor kiezen om een VPN te gebruiken om je eigen IP te maskeren. Let er wel op dat dit invloed zal hebben, als je games speelt, op je latency.


Wij hebben dat zelfde probleem. @Kpn  Wat doet VPN, hoe kom ik eraan en wat kost het?