Skip to main content

Goedemiddag, onze mediabox 12 heeft vanaf het begin al kuren slechte WiFi vaak wegvallen ect toen hebben wij 2 super WiFi punten gekregen alleen als we die aansluiten valt de WiFi helemaal weg boven vooral is een monteur bij geweest die ze aan heeft gesloten en ook dat werkte niet sinds dien hebben we steeds vaker problemen met de WiFi 

 

en de glasvezel die geïnstalleerd was viel ook na 3 week uit de wand 

 

wij hebben het hoogste abonnement kwa internet maar het is echt super slecht al vanaf het begin wat kunnen wij hier aan doen ? 

 

Hoi @Savannahbmd, welkom op onze community!
Staat je eerste Superwifi wel een stuk bij de experiabox vandaan? Soms storen ze namelijk met elkaar.
We hebben hier ook een handig artikel over!


vandaag op 19 mei .tijdens de heftig onweers bui. is mijn tv kapot gegaan maar ook de media box .mijn vraag is kan de media box vervangen worden .ik hoor graag van jullie 


Je kunt daarvoor het beste bellen met de klantenservice 0800-0402. 


Superwifi aangesloten op een box 12. Zie deze op de kpn thuis app. Maar mijn telefoon geeft nu een extra wifi aan onbeveiligd op de slaapkamer. Hoe kan dit??


Superwifi aangesloten op een box 12. Zie deze op de kpn thuis app. Maar mijn telefoon geeft nu een extra wifi aan onbeveiligd op de slaapkamer. Hoe kan dit??

Welke wifipunt, de witte ronde of de zwarte ronde @EricH007 ?

Bekabeld of draadloos aangesloten op de 12 ?


Superwifi aangesloten op een box 12. Zie deze op de kpn thuis app. Maar mijn telefoon geeft nu een extra wifi aan onbeveiligd op de slaapkamer. Hoe kan dit??

Welke wifipunt, de witte ronde of de zwarte ronde @EricH007 ?

Bekabeld of draadloos aangesloten op de 12 ?

Draadloos, maar we zijn er al achter. Er zat een Chromecast achter in de televisie :):):)