Skip to main content
Antwoord

Box 14 niet ontvangen na abonnement wijzigen naar 4 Gbit/s

• July 22, 2025
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Kpn box 14 niet geleverd, kan dus niet 4gb snelheid gebruiken

Beste antwoord door Henk2304

Natuurlijk heb ik sinds gisteren het 4 gb abonnement.

wel 3 nieuwe tv ontvangers ontvangen, geen nieuwe box 14 ter vervanging van mijn oude box v10

Logistiek gaat 't wel vaker mis bij kpn. Toen ik oktober vorig jaar glasvezel kreeg zat er in de doos met de ONT ook een VIP5202 ontvanger. Had ik niet om gevraagd en had ik ook niet nodig. Ik zou gewoon even met 0800-0402 bellen. 

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 22, 2025

Beste ​@ploeg heb je het verkeerde modem gekregen of (nog) geen vervangend modem?

• July 22, 2025

Heb je wel het 4 gbit abonnement? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 22, 2025

wel 3 nieuwe tv ontvangers ontvangen, geen nieuwe box 14 ter vervanging van mijn oude box v10

• July 22, 2025

Wacht het nog even een paar dagen af zou ik zeggen...

• Antwoord
  • July 23, 2025

Logistiek gaat 't wel vaker mis bij kpn. Toen ik oktober vorig jaar glasvezel kreeg zat er in de doos met de ONT ook een VIP5202 ontvanger. Had ik niet om gevraagd en had ik ook niet nodig. Ik zou gewoon even met 0800-0402 bellen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@ploeg. Welkom op de community! Wat vervelend om te lezen dat je de KPN Box 14 nog niet hebt ontvangen. Ik begrijp goed dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de 4 Gbit/s snelheid die je abonnement biedt. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice?Â