Skip to main content

Hallo,

Ik heb een kpn box 12. Met 4 super wifi punten. De afgelopen 2 weken valt zeer regelmatig al het internet weg. Zowel bedraad als via WIFI. Terwijl alle lampjes op de modem groen branden.

Herstart van de modem en dan 15-30 min wachten (totdat alle super wifi punten weer verbinding hebben met de modem) levert dan dat alles weer werkt.

Is er een manier om een stabieler modem te krijgen? Dit was voorheen niet zo en ik heb thuis niks in de setup veranderd. 

(modem admin interface is overigens super traag, altijd zo geweest).

 

Sinds deze week ook dit probleem, geen internet en via site alle stappen doorlopen toen nummer gezocht...en gebeld. Geloof echt dat ze wilden helpen? maar gewoon dezelfde stappen en geen resultaat. En nog erger op gegeven moment echt o nbeleefde, ongeduldige medewerker! Heb opgehangen en alle stekkers eruit getrokken. Andere dingen gedaan, stekkers erin en ineens deed alles het weer!?

Hoop dat dit eenmalig was en dat medewerkers een opleiding krijgen, klantvriendelijk en creatief, kundig oplossen. 


Lastig dat je een wegvallende verbinding ervaart, @Pauliexx. Ik raad je aan om het online stappenplan voor internet storing of wifi problemen eens te doorlopen. Hiermee kunnen de meeste problemen op afstand verholpen worden. Kom je er hiermee niet uit, dan wil ik je vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. We kunnen dan samen kijken hoe we jouw probleem kunnen oplossen.


Reageer