Skip to main content

Ik heb ook de kpn box 12 ontvangen en mijn apparaten vinden hem niet. Ben nu al een week bezig met de klantenservice omdat ik geen WiFi had alles geprobeert tot in den treure nee mevrouw nu moet het werken niks werkt er zou eeĀ  nieuwe modem komen maar na 2 dagen nog niks maar weer gebeld weer alle trucjes proberen maar werkte niet maar weer gebeld krijg ik vrijdag de kpn box 12 binnen werkt dus ook niet weer bellen weer proberen nee mevr nu gaan we binnen 24 uur een monteur sturen ik heb tot vandaag gewacht met weer bellen nee nu wordt het echt opgelost vandaag je raad het al nog steeds geen monteur.!!!!

@Brigitte1964Ā Welkom op het forum. Het is op dit moment erg druk vandaar de late reactie. Is het ondertussen gelukt om er met mijn collega's uit te komen? Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.Ā 


Hallo Rutger ik heb nu op de telefoons wifi nadat een monteur heeft gebeld maar mijn laptop vind hem nog steeds niet.


HalloĀ @Brigitte1964Ā 

De KPN Box staat standaard op WiFi 6 (802.11ax). Dit is de nieuwste versie van WiFi.

Oudere Intel-chips kunnen hier niet/slecht mee omgaan. Mogelijk heeft jouw laptopĀ daar last van.

Zet daarom in de Box 12 de Wireless Mode op 802.11b+g+n (2.4GHz)Ā  en 802.11ac (5GHz).

Inloggen gaat viaĀ https://mijnmodem.kpnĀ met het admin password op het etiket achterop het modem.Ā Kijk voor meer info over de KPN Box 12Ā in deĀ Online handleiding KPN Box 12

Ga hiervoor naar WiFiĀ  ā†’Ā Advanced

Dank je wel voor het advies ga het morgen proberen gr BrigitteĀ 


Ik heb ook de kpn box 12 ontvangen en mijn apparaten vinden hem niet. Ben nu al een week bezig met de klantenservice omdat ik geen WiFi had alles geprobeert tot in den treure nee mevrouw nu moet het werken niks werkt er zou eeĀ  nieuwe modem komen maar na 2 dagen nog niks maar weer gebeld weer alle trucjes proberen maar werkte niet maar weer gebeld krijg ik vrijdag de kpn box 12 binnen werkt dus ook niet weer bellen weer proberen nee mevr nu gaan we binnen 24 uur een monteur sturen ik heb tot vandaag gewacht met weer bellen nee nu wordt het echt opgelost vandaag je raad het al nog steeds geen monteur.!!!!

Bij mij heeft de suggestie er voor gezorgd dat mijn werklaptop het Wifinetwerk weer herkent.