Skip to main content

Besten,

het internet is belabberd zins een maand. De oplossing van KPN om het via de site de snelheid etc door te meten faalt. Een ander pakket online afsluiten lukt niet door een tijdelijke storing? Contact opnemen faalt ook. Kortom eenĀ  en al frustratie. Daar en bij wil ik zakelijk internet en niet meer dan dit i.p.v. wat ik nu heb een consumenten pakket all in.

Ā 

thx Martijn Groenendijk

Hoi @martijn groenendijkĀ Welkom op het forum.

Dat klinkt knap waardeloos.Ik begrijp uit je bericht dat het eerder beter was? Hebben wij het over wifi of over bedraad internet? (of beide?)

Wat gebeurt er precies? Valt de verbinding weg? Zo ja, gebeurt dit op meerdere apparaten tegelijk? Alle info is welkom.

Maak je trouwens gebruik van wifi versterkers? Of alleen de experiabox?Ā 

Ā 


Beste Erwin,

Het internet is zo slecht dat Ā de tv en de wifi op deĀ benedenverdieping niet functioneren. De laptoP werkt niet. Streamen lukt van geen Kanten.Ā Ā Dat was natuurlijk ooit veel brter en is soms ook weer even goed.Ā Boven heb ik een airplay die fantastisch werkt. Maar wel afhankelijk is van de basis.Ā Ā We hebben een experia v9 . Ā Daarnaast lukt het aanpassen v mijn abonnement niet .Ā 

Ā 


Ā 

Ā 


Ik wil graag je lijn doormeten. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?Ā 


Voldoende aangevuld?


Dank daarvoor, Martijn.

Los van je verbindingsproblemen valt mij op dat je 1903 itv tuners in huis hebt staan. Klopt dat? Dit zijn verouderde tuners en het lijkt me raadzaam om die om te wisselen.

Maak je misschien ook gebruik van een draadloze verbindingsset? Dat zijn van die witte stekkers die het signaal via het stroomnetwerk doorgeven. Valt je ook op dat als de tv stoort dat er dan lampjes van kleur verschieten?

Ik lees in je bericht dat je over wilt naar een zakelijk abonnement.Ā  Is dat nog steeds de bedoeling? Het lijkt me handig om hier eerst duidelijkheid over te hebben anders gaan er allemaal zaken door elkaar lopen. Mocht je een zakelijk abonnement willen is het verstandig om contact te zoeken met 0800 0403.

Ā 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.