Skip to main content
Beantwoord

Breedband lampje brandt rood

  • February 20, 2020
  • 4 reacties
  • 265 keer bekeken

Het Rode lampje Breedband op de router brand. Wat is er aan de hand? TV en Internet en WiFi doet het gewoon.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Marco, welkom op het forum. 

Ik vermoed dat je een V9 modem hebt van ons met dit lampje, klopt dit of heb je een oudere? Zolang alles goed werkt is geen reden voor paniek. Brandt het lampje nog steeds rood? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Topper
  • February 21, 2020

Hoi Marco,

Ik heb thuis de Experiabox v10. Daar zie ik geen lampje met daarbij het opschrijft “Breedband”.

Kun je doorgeven welk modem//router je gebruikt?

 

Grt. Kees


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 23, 2020

Hi Marco, welkom op het forum. 

Ik vermoed dat je een V9 modem hebt van ons met dit lampje, klopt dit of heb je een oudere? Zolang alles goed werkt is geen reden voor paniek. Brandt het lampje nog steeds rood? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Marco, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex P,

Alles werkt goed, maar lampje brandt nog steeds rood.

Ik laat het maar zo, als er iets het niet gaat doen, bel ik KPN.

Dank voor je reactie.