Skip to main content

Goedemiddag Forum,

Ik heb van KPN een brief ontvangen die aangeeft dat ik omhoog zou gaan met mijn snelheid.
Ik krijg echter op dit moment maar 70 mbit binnen van de 176 mbit in de brief.

Zoals de brief suggereert zou ik gratis naar die snelheid overgezet moeten worden.

Hoe kan dit?

Dit is de brief die ik kreeg.

 

Ik ga achter de brief aan. Bedankt voor het melden. De tekst klopt volgens mij niet helemaal, maar we gaan het horen en dan deel ik het met je. Ik hoop dat ik ongelijk heb voor je natuurlijk. 

De monteur is dus ook aan het werk geweest. Merk je ook verbetering? 


@Bart_Z Top dat je achter de brief aangaat. Ik hoop inderdaad dat de brief gewoon klopt haha.

Wat betreft verbetering van de werkzaamheden:

De CRC errors heb ik niet meer dus dat is top. De stabiliteit van het netwerk betreft hier zie ik een constante snelheid als ik test. dus dat is ook goed.

Echter in games krijg ik wat meer ping schommelingen nou kan dit ook een de servers van de game liggen dus dat zal de tijd uitwijzen.


Ik hoop het ook voor je. Ik ben er echter wel een beetje bang voor, maar wie weet. 

De verbinding is weer een stuk beter begrijp ik. Dat is fijn. :)


@Bart_Z Hoi bart.

 

Is er inmiddels al wat meer duidelijk over de brief?

 

groetjes


Het is toch al duidelijk?:rolling_eyes: Zie het groene antwoord.


Ja, excuses. Ik was er nog niet aan toe gekomen. Deze week reactie gehad. De brief komt van ons en was bedoelt om je te informeren dat er een hogere snelheid mogelijk is op jouw lijn. Dat deze dus een upgrade heeft gehad. Wil je daar gebruik van maken moet je toch extra snelheid aanvragen. Nogmaals excuses. Er wordt nu wel naar de tekst gekeken want die zorgt voor veel te veel verwarring.Â