Skip to main content

Hallo, wij hebben een papieren opgevouwen kaart/brief ontvangen van kpn dat wij gratis een snelheidsverhoging krijgen. Dit is nu ongeveer 3 weken geleden. Mijn vrouw heeft deze brief bij het oud papier gedaan en deze is dus inmiddels weg. Nu heb ik vandaag 36 min met kpn gebeld maar ze kunnen niets vinden in het systeem. Meneer zei ff kort door de bocht, als je de brief nog hebt kun je naar een kpn winkel gaan en krijg je de verhoging als nog, anders hebben jullie pech. Wat moet ik nu hiermee, krijg je eens iets leuks, staat net nergens in hun systeem. Kan ik nog iets anders doen?

Wacht het nog even af. In een ander topic schreef iemand dat het een maand kan duren voordat je het krijgt.

Hier wat meer informatie. 

Bedankt allemaal!!

Een hele goede tip van ​@Joep1965! Voor de meelezers:

Wanneer wordt mijn snelheid verhoogd?

Heb je een brief of e-mail ontvangen over een gratis snelheidsverhoging? Dan verhogen we snelheid binnen een maand. Je hoeft zelf niets te doen. Je hoeft ook je abonnement niet te veranderen, dit blijft hetzelfde.

Kijk ook even goed in je brief of e-mail, of er een bepaalde datum genoemd wordt.

Wat kan de gratis snelheidsverhoging in de weg zitten?

Heb je een wijziging in je abonnement gedaan die nog niet klaar is, dan kan het langer duren voordat je de hogere snelheid krijgt. De openstaande wijziging moet eerst klaar zijn.

Verander je zelf je abonnement naar een nieuwer of ander type, nadat je dit bericht al gehad hebt? Dan krijg je de snelheid die hoort bij het door jou nieuw gekozen abonnement.

Reageer