Skip to main content

Goedemiddag 

Net een brief gekregen van Open Dutch Fiber omtrent een gratis aan te leggen glasvezel aansluitpunt..

Daarvoor komen ze binnenkort langs om te bepalen waar

Ten eerste heb ik geen interesse want ik heb al glasvezel via of door KPN

Ten tweede een nogal opdringerige brief terwijl de hele wijk hier in Haarlem al per woning glasvezelpunten heeft

wat moet ik hiermee?

 

Het komt in sommige plaatsen voor dat er meerdere glasvezelpunten aangelegd worden, gewoon doen, het kost toch niets en je bent niet verplicht een abo af te nemen. Mocht je in de toekomst eens van provider willen/moeten wisselen heb je dan een ruimere keus @Dedy 


Oh oke

thx voor het antwoord đź‘Ś


Oh oke

thx voor het antwoord đź‘Ś

Graag gedaan @Dedy .

laat s.v.p. t.z.t. de (goede) afloop even weten, ik ben wel benieuwd hoe het er straks in je meterkast uitziet.

Zelf heb ik in de meterkast 1 glasvezelpunt van KPN en in de huiskamer een AOP van Ziggo.

 

 


En opdringerige teksten met veel ge-jij en ge-jouw schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Dergelijk onbeschoft taalgebruik gebruikt KPN zelf ook. Dus daar moet u maar gewoon overheen lezen.


kan je heel goed je openhaard of bbq mee aansteken

 


Hallo @Dedy ,

Ten eerste heb ik geen interesse want ik heb al glasvezel via of door KPN

wat moet ik hiermee?

 

Als je geen interesse hebt, dan kun je het aanbod ook gewoon weigeren. 

Je bent zeker niet verplicht om meerdere aansluitingen van glasvezel in jouw huis te laten aanleggen. Er zijn landelijk gezien wel vier of vijf grote aanbieders. Voor hetzelfde geld staat volgend jaar de volgende voor jouw deur. 
 

Ben je tevreden over KPN? Dan geen verdere poppenkast in jouw meterkast. 


Dank allen voor jullie reacties!!

Ik hou je (jullie) op de hoogte 


@Dedy 

Gewoon laten aanleggen maar daar niet een abonnement op nemen. Dat kun je altijd nog later doen. En dan gewoon de aanbieders tegen elkaar uitspelen.


Reageer