Skip to main content

Ik heb sinds enkele dagen de box 12 modem/router geïnstalleerd.

Nadat ik mijn Experia Wifi versterkers geïnstalleerd had bleek dat de automatische koppeling van mijn Brother LP DCP-9020CDW niet was uitgevoerd.

Ik heb de printer opnieuw aan de Experia Wifi gekoppeld.

Daarna loop ik tegen iets vreemds aan: De printer heeft wel een IP adres gekregen, maar ik vind de printer en IP adres niet terug in het overzicht/instellingen van mijn router terug.

Wie weet hoe dat kan?

Hoi @Tinus_Plotseling, je ziet de printer dus helemaal niet meer? Dat is wel gek als hij dus blijkbaar wel gezien wordt. Want het werkt wel allemaal begrijp ik?


Klopt. Alles werkt prima maar de printer is niet zichtbaar in de router. 
idd vreemd vandaar mijn post...


Dat het werkt is het belangrijkste. Alleen wel vreemd dat het hij niet zichtbaar is. Nu heb ik dat wel vaker gehoord, maar hoe dat precies kan, weet ik niet. :(


Ook de experts van de Tech desk weten niet wat er aan de hand is.


Heel bijzonder, ik durf het ook echt niet te zeggen. :(


Ik heb exact hetzelfde met een Brother HL-5250BN netwerk laserprinter. Hij werkt prima, hij krijgt via dhcp een ip adres. Ik zie hem alleen niet in de lijst met verbonden apparaten in de Experiabox V12.

En omdat ik nogal een controlfreak ben 😉 heb ik al mijn verbonden apparaten netjes een naam en categorie gegeven. Dat wil ik dus ook met de Brother printer doen.

 

Tips zijn dus welkom