Hoi @Derk86 Het spijt me te horen dat je deze vervelende ervaring hebt gehad. Dit is absoluut niet hoe we willen dat klanten benaderd worden. KPN vindt het belangrijk dat alles op een respectvolle manier gebeurt. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in je profiel, bedankt daarvoor. Ik begrijp dat dit voor jullie niet prettig was, en ik zal je feedback doorgeven aan de juiste afdeling.
Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.
Hoi @Derk86
Heel goed dat je er een melding van gemaakt hebt op de community van KPN.
En dat moderator @Vikash van KPN het door gaat geven aan de achterliggende afdeling.
Daarnaast zijn het geen KPN medewerksters die voor je deur staan, maar medewerkers die namens een ander bedrijf abonnementen probeert te verkopen aan de deur, voor o.a. KPN, Odido en ook Ziggo.
Een goed tip voor de volgende keer, als er weer zo’n deur-aan-deur verkoper bij jouw voor de deur staat.
Je hoeft alleen maar te zeggen: “ Sorry, ik heb geen interesse” en doet vervolgen je voordeur gewoon weer dicht, en je gaat weer verder waarmee je bezig was.
Blijft dezelfde persoon terugkeren of belt deze opnieuw aan, geef diegene dan een waarschuwing dat je anders een melding gaat maken bij de plaatselijke politie, omdat de persoon namelijk wel op jouw privé terrein staat, dit schrikt vaak voldoende af.
Mocht die mogelijkheid er zijn, zet dan je deurbel gewoon uit.
En zet hem alleen aan als je een pakketje gaat ontvangen of visite gaat krijgen.
Zelf doe ik dat namelijk ook zo, mijn deurbel gaat alleen maar aan als ik een pakketje ga ontvangen van PostNL/DHL of als ik visite ga krijgen van familie of vrienden.
Bij alle nieuwbouwwoningen in mijn wijk, zit er namelijk een aan- en uitknop in de meterkast voor de deurbel.
Als een deur-aan-deur verkoper bij mijn deur staat, belt hij of zij dus voor niets aan en doe ik dus ook niet open, en dat werkt echt kan ik je vertellen.
Ook mijn directe buren doen het zo, waardoor we nog nauwelijks deur-aan-deur verkopers zien.
Ik heb geen hulp nodig om te kunnen overstappen naar een andere provider, dat doe ik gewoon volledig zelfstandig, al zal dat voorlopig niet gaan gebeuren aangezien ik zeer tevreden ben met KPN als mijn provider.
Bedankt voor de tips, zal ze onthouden en gebruiken. Deurbel staat hier al standaard uit, partner werkt in de nachtdienst en slaapt overdag. Zelf ben ik ook o.a. buurtvrijwilliger en is het niet ongebruikelijk dat er geklopt word op de deur/raam, en er iemand voor de deur staat. Maar dat stukje van waarschuwen met politie etc is wel een handige.
Mooi dat je tevreden bent met KPN! Ik zit op dit moment bij Delta voorheen caiway. Ik heb het vermoeden dat afhankelijk van je woonplaats en locatie de verbinding met providers verschillend is. Zo had ik in apeldoorn de grootste moeite met kpn (regelmatig storingen en uitval), terwijl ziggo er misschien 1 a 2 keer in 6 jaar uit lag. Hier in Harderwijk zitten we alweer 4 jaar bij caiway, met maar 1 storing in al die tijd. Don't fix something that isn't broken, denk ik dan maar.
Hoi @Derk86
Ik heb je graag voorzien van nuttige tips, bij een deur-aan-deur verkoper.
Ik ben inderdaad zeer tevreden over mijn provider KPN, waar ik alles bij af neem (behalve televisie, want daarvoor heb ik NLZIET).
Sinds ik klant ben bij KPN, nog geen enkele keer storing gehad op één van de afgenomen diensten, hooguit dat het administratief soms niet goed gaat, maar dat is dan met één telefoontje vaak opgelost.
Jammer om te horen, dat je in Apeldoorn wel veel last had met storingen en uitval bij KPN.
In Arnhem kun je niet kiezen voor Delta, aangezien Delta hier geen glasvezelnetwerk heeft liggen.
En het is nog maar sterk de vraag of Delta hier ooit gaat komen.