Skip to main content
Beantwoord

Bufferen video’s gaat niet goed, blijft laden

• January 25, 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Wij hebben al geruime tijd internet, tv, telefonie in een ik van kpn, en sindskort mobiel.

De afgelopen weken is het bijna niet meer mogelijk video’s te kijken, bijvoorbeeld op youtube. Het is: 10 sec spelen, bufferen, 10 sec spelen etc. Ik heb het modem gereset, dat heeft niet geholpen. Het gaat om bedraad internet.

met vriendelijke groet,

Adri

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Adri1969, welkom hier. 

Zeg ik het goed dat je Youtube probeert te bekijken via de ontvanger? Alleen dit gaat niet goed. Je hebt het modem al herstart. Ook de ontvanger al een reset gegeven? 

Mocht het op andere apparaten zijn, is het vermoedelijk de WiFi die problemen geeft. Zou je dan de tips voor trage WiFi willen doorlopen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2021

Hoi @Adri1969, welkom hier. 

Zeg ik het goed dat je Youtube probeert te bekijken via de ontvanger? Alleen dit gaat niet goed. Je hebt het modem al herstart. Ook de ontvanger al een reset gegeven? 

Mocht het op andere apparaten zijn, is het vermoedelijk de WiFi die problemen geeft. Zou je dan de tips voor trage WiFi willen doorlopen?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 5, 2021

Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is aangezien ik geen reactie meer heb gezien.