Ik heb ongeveer 2 weken terug een internetbundel gekocht van 2 GB voor in "Overige landen". Deze heb ik gebruikt in Guatemala. Vandaag zijn we de grens gepasseerd naar Belize, echter lijkt de bundel nu niet te werken.
De telefoon is opnieuw opgestart, maar internet werkt nog steeds niet.
Wat nu? Kan dit opgelost worden en hoe dan?
Bladzijde 1 / 1
Laat nou net die 2000 MB bundel niet geldig zijn in Belize.
Ik heb ongeveer 2 weken terug een internetbundel gekocht van 2 GB voor in "Overige landen". Deze heb ik gebruikt in Guatemala. Vandaag zijn we de grens gepasseerd naar Belize, echter lijkt de bundel nu niet te werken.
De telefoon is opnieuw opgestart, maar internet werkt nog steeds niet.
Ik zou de politie bellen als ik u was.
@PeterG, wat ik terug kan vinden op de website geld de bundel gewoon in Belize.
Wat een ellende zeg...
@Mendy96
Ik lees dat je de 2 GB bundel al gebruikt hebt. Als de bundel op is dan stopt internet. Je zou dan een nieuwe bundel kunnen aanvragen.
Waar kan je deze informatie vinden?
Hoi @TDN en @Mendy96
Wat ik zo lees internet je met een extra bundel voor Overige landen voor maximaal €0,60 per MB.
Belize: tarieven voor Overige landen buiten de EU
De tarieven voor dit land zijn anders dan in Nederland. Met een Extra Bundel voor een Overig land buiten de EU internet, bel en sms jij voordelig. Hiermee ben je tot 80% goedkoper uit dan via het buitenbundeltarief. Zo betaal je maximaal € 0,60 per MB, minuut of sms.
Ik moest trouwens ook even zoeken voor iets anders. De zones buitenland zie ik nergens bij KPN. Via Simyo kom ik uit in zone 3.
Hoi @TDN en @Mendy96
Wat ik zo lees internet je met een extra bundel voor Overige landen voor maximaal €0,60 per MB.
Het klopt ook, 14,99€/25=59,96ct/MB. Het probleem van @Mendy96 is het voordeelbundel 2OOOMB voor 19,99€ is niet geldig in Belize
Het klopt ook, 14,99€/25=59,96ct/MB. Het probleem van @Mendy96 is het voordeelbundel 2OOOMB voor 19,99€ is niet geldig in Belize
Ik zie het. Je kunt kiezen tussen 25 en 100 extra bundel.
Zoals @TDN al aangeeft is de 2000 MB data bundel niet in Belize geldig. Wat er niet bij staat werkt niet in zo'n land. Ook al is het ook een “Overige landen buiten EU”. (dank TDN, hoef ik het screenshot niet meer te maken).
wat ik terug kan vinden op de website geld de bundel gewoon in Belize.
Ik begrijp inmiddels waarom ik het niet terug kon vinden. Ik wilde "andersom" zoeken: bij de 2000 bundel (die ik vervolgens niet terug kon vinden) of deze geldig was in Belize.
@TDN , bedankt voor de extra informatie. Ik had niet begrepen dat alleen de bundels die eronder staan geldig zijn in Belize (en daarmee dus de bundel die ik heb niet).
@PeterG, ook bedankt. Ik had wel Belize ingevuld, maar begreep niet hoe jij tot jouw conclusie kwam. Het is helaas op de website van KPN zelf ook niet kraakhelder uitgelegd (als in alleen onderstaande bundels zijn geldig) en daarom was ik in de war met dat de bundel niet geldig zou zijn.
Misschien nog een tip voor @KPN
Niet alleen voor jou is het ingewikkeld @Mendy96 ik moest het ook beter lezen, opnieuw lezen om het te begrijpen. Maar de uitleg van @PeterG en @TDN bracht me ertoe om het beter, opnieuw te lezen en te begrijpen. Ook namens mij bedankt!
Bij veel dingen, ook dit, moet je denken in logica. Ook een tip voor @KPN de zones in het buitenland zouden te vinden mogen zijn.
Hoi @Mendy96! Fijn dat je met behulp van de Community tot een antwoord bent gekomen en mijn excuses dat dit dan niet meteen duidelijk naar voren kwam op de site. Mijn tip is vaak ook om bij langer verblijf eens te kijken naar een lokale simkaart die je dan kan draaien naast jouw eigen simkaart. Dat is vaak ook een efficiënte oplossing.
@Krijskever Zoals je weet is dit primair een klant helpt klant platform en iedereen is vrij om hier zijn vragen te stellen. Maar reacties als:
……..
Ik zou de politie bellen als ik u was.
en
Wat een ellende zeg...
Voegen daar mijn inziens niet echt wat aan toe. Let daar even op in de toekomst.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.