Skip to main content
Ik heb hetzelfde probleem, via 0800 of Chat niet gelukt.



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedenavond @Duits, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat lastig dat het niet via onze klantenservice lukt! Komt dat omdat je geen contact kon krijgen via de chat of 0800-0402, of kon de klantenservice je hier niet bij helpen? Om welk abonnement gaat het precies, mobiel of vaste diensten?



En van welk land is het rekeningnummer? Ik heb een vermoeden vanwege je Forumnaam maar weet het niet zeker.. Maar in het geval dat het gaat om een Duits rekeningnummer zou het er dan zo uit komen te zien: DE89 3704 0044 0532 0130 00.



Mocht het alsnog niet lukken dan wil ik graag kijken of ik het alsnog voor je kan wijzigen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig, dit kan je via een privébericht even doorgeven. Het gaat dan om naam, postcode + huisnummer, klantnummer (product), laatste 3 cijfers van het huidige bankrekeningnummer én het volledige nieuwe bankrekeningnummer.



Ik hoor graag van je!
Hallo Susan, ten eerste bedankt voor uw reactie. Ja, het gaat om een Duitse bankrekening. Ten tweede gaat het om een Abonnement op mijn mobieltje. Zelfingave noch Chat, noch klantenservice lukte mij niet deze verandering door te geven. Ook lukte het niet bij een telefoonwinkeltje in mijn kleine stad in Holland. Omdat ik aan de Nederlandse grens woon, 30 Kilometer van Enschede, probeer ik daar maar persoonlijk voorbij te komen. Mocht dat ook niet lukken, dan meld ik mij weer. Groetjes. Johannes
@Duits, helemaal goed dan zie ik vanzelf een berichtje! Ook al het gelukt is hoor ik dat graag 😉