Skip to main content

Bij het velengen van mijn contract het volgende heb een email ontvangen van marketing KPN met een aanbod "Blijven loont” kortom als je zou blijven krijg je een cadeau te weten keuze uit € 12,50 korting eerste 6 maanden of een Soundbar maar wel 2 jaar lang verlengen.
Nu heb ik nog een contract Hussel 50 toen kon men gratis overstappen naar 100Mbit/s ook aanbod marketing, dus ik dacht ik ga verlengen voor 2 jaar en gelijk snelheids verhoging naar 100 Mbit/s met een cadeau erbij Soundbar, nou dit kan dus niet echter alleen de korting van € 7,50 de eerste 6 maanden alleen bij verlenging huidige contract met 2 jaar dan wel de Soundbar maar blijft dan wel 50 Mbit/s behouden met dezelfde maandkosten na 6 maanden.

Wat ik zou willen het volgende nu direct snelheids verhoging naar 100 Mbit/s en straks door naar glasvezel met behoud van alle extra's die nu in mijn huidige aanwezig is, met als cadeau de Soundbar.

Alle nieuwe klanten ontvangen bij binnenkomst leuke cadeau's en de blijvers krijgen een heel stuk minder waarom is dat tochhet is net dat zij de klanten niet zouden willen behouden, waarom kan de blijvers nou niet gewoon normaal beloond gaan worden ik denk zelf dat er meer mensen zijn die er zo over denken in deze Forum.

Hallo ​@Meerwillenweten2017 ,

Je kunt toch nu kiezen voor de Soundbar en dan tot binnen jouw contract upgraden naar 100 Mbit/s. Dat dan wel tegen een meerprijs. 

Persoonlijk zou ik kiezen voor een andere manier van verlengen. Je gaat minder betalen per maand, maar je gaat wel over naar 100 Mbit/s. Dan maar geen soundbar, maar wel sneller internet voor lagere maandelijkse kosten!

Die andere manier van verlengen kan (mits contractvrij) via deze link: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

@Noordzee kan het niet aanklikken op de aangegeven link omdat al reeds staat op 100 Mbit/s terwijl ik Hussel 50 heb wat er wel is gebeurd de einddatum aangepast op het nieuwe terwijl dit allemaal is geannuleerd zie bijlage's
Als de order is geannuleerd zou ook deze datum terug gezet moeten worden anders kan ik nooit een verlenging doen, is dit te doen met 0800-0402 of kan dit geschieden middels dit forum ?

Tsjaa, jouw einddatum staat nu op 13-11-2026 en dan lukt verlengen inderdaad niet. 

Dan kun je het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link: 

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Facebook en X zijn alternatieven. 

@Noordzee net weer gekeken einddatum weer aangepast zie ik net zie bijlage 

Ok ​@Meerwillenweten2017 ,

Dan zou je nu deze link kunnen proberen: 

Hallo ​@Meerwillenweten2017 ,

Je kunt toch nu kiezen voor de Soundbar en dan tot binnen jouw contract upgraden naar 100 Mbit/s. Dat dan wel tegen een meerprijs. 

Persoonlijk zou ik kiezen voor een andere manier van verlengen. Je gaat minder betalen per maand, maar je gaat wel over naar 100 Mbit/s. Dan maar geen soundbar, maar wel sneller internet voor lagere maandelijkse kosten!

Die andere manier van verlengen kan (mits contractvrij) via deze link: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

@Noordzee hartelijk dank voor de link heb een medewerker nu gesproken en alles staat nu in bestelling, 100Mbt/s met doorloop straks met dezelfde maandkosten naar glasvezel wel de kortingen genomen maar geen SoundBar.

@Noordzee hartelijk dank voor de link heb een medewerker nu gesproken en alles staat nu in bestelling, 100Mbt/s met doorloop straks met dezelfde maandkosten naar glasvezel wel de kortingen genomen maar geen SoundBar.

Helemaal mooi, uiteraard is telefonisch verlengen ook mogelijk. 

Fijn dat het gelukt is met de verlenging! 👍🏽 

Hallo ​@Meerwillenweten2017, als ik het zo lees is het abonnement nu naar tevredenheid verlengd. 

Reageer