Bij het velengen van mijn contract het volgende heb een email ontvangen van marketing KPN met een aanbod "Blijven loont” kortom als je zou blijven krijg je een cadeau te weten keuze uit € 12,50 korting eerste 6 maanden of een Soundbar maar wel 2 jaar lang verlengen.
Nu heb ik nog een contract Hussel 50 toen kon men gratis overstappen naar 100Mbit/s ook aanbod marketing, dus ik dacht ik ga verlengen voor 2 jaar en gelijk snelheids verhoging naar 100 Mbit/s met een cadeau erbij Soundbar, nou dit kan dus niet echter alleen de korting van € 7,50 de eerste 6 maanden alleen bij verlenging huidige contract met 2 jaar dan wel de Soundbar maar blijft dan wel 50 Mbit/s behouden met dezelfde maandkosten na 6 maanden.
Wat ik zou willen het volgende nu direct snelheids verhoging naar 100 Mbit/s en straks door naar glasvezel met behoud van alle extra's die nu in mijn huidige aanwezig is, met als cadeau de Soundbar.
Alle nieuwe klanten ontvangen bij binnenkomst leuke cadeau's en de blijvers krijgen een heel stuk minder waarom is dat tochhet is net dat zij de klanten niet zouden willen behouden, waarom kan de blijvers nou niet gewoon normaal beloond gaan worden ik denk zelf dat er meer mensen zijn die er zo over denken in deze Forum.