Skip to main content

Hallo KPN, 

Sinds kort word ik om de zoveel tijd uit de server Call of Duty gegooid, word er echt gek van.

Heb ondertussen alles geprobeerd ,en heb de beste router. Ik hoor dat er veel problemen zijn met call of duty alleen bij kpn!

Kpn wat doen we hier aan?

Of overstappen? Dit kan zo niet langer vind ik 

Admin: titel verduidelijkt

Hoeveel data word er ongeveer gebruikt dan als je een mobiele hotspot maakt.

Ik zat na 7 potjes bijna aan 9000mb volgens mij dusja 


Het zou tussen de 85 en de 175 mb per uur moeten zitten volgens sommigen.

Nie bij de ps4 dan blijkbaar haha

Denk dat je PS4 dan een automatische update van iets heeft binnen getrokken. Ik heb vanwege een andere storing ook even op mijn hotspot zitten spelen en dat was eerder in de richting van die getallen dan wat jij op geeft. 


wordt dit vandaag geregeld of niet gaan we gdv nog iets horen ?!?!?!?!?!?


Hoorde van iemand dat je wel prima solo’s kan spelen, klopt dit!?

Nee heb t al geprobeerd laatste 5 eruit geflikkerd 


Hier ook dezelfde problemen als bovenstaande gebruikers. 

Router reset levert niks op, alsmede porten open zetten. 

 

Graag verdere info. 


Hier ook problemen bij het spelen van warzone, telkens lost connection, speel nu via de hotspot van mijn telefoon op het netwerk van tele2 #creditsnaartele2. Net lekker een paar bounty’s gepusht met de grau+mp5 en bam daar ga je weer. Heel frustrerend dit, hopelijk word dit snel opgelost door KPN. btw. dit geintje heeft mij al 2 controllers gekost. mvg Thijs


Ik heb ook KPN (Buitengebied gecombineerd met 4G) en gelukkig nergens geen last van.

Andere vrienden welke KPN Glasvezel hebben worden er met regelmaat uitgegooid.

Ik woon zelf in Deurne(NB), de andere met glasvezel van KPN wonen in Nuenen, Helmond & Geldrop.

Wellicht dat je er iets aan hebt, maar ik betwijfel het, daar er landelijk issues zijn omtrent COD & KPN Glasvezel.


Hoorde van iemand dat je wel prima solo’s kan spelen, klopt dit!?

Nee heb t al geprobeerd laatste 5 eruit geflikkerd 

Gisteren, bij de laatste 3 spelers werd ik eruit gekickt 😭


Ik denk zelf dat call of duty sins de laaste update internet verbeteringen gedaan heeft waar kpn gewoon niet aan voldoet daarom worden wij eruit gegooid 

 


Speel nu op hotspot,Al word het opgelost en komen ze niet met een vergoeding stap ik alsnog over


Ook hier bout! Gadverdamme🤮🤮🤮 Net als bovenstaande speel ik nu op de hotspot dus het ligt gewoon aan kpn die weer eens een paar euro willen besparen. Ik moet er van kotsen blehhh🤮🤮 zit je er net lekker in, paar kills, loadieboy net opgepakt, BOEM!!! Lost connection to host. Fix dit ff aub want het is walgelijk


Hoop dat jullie dit kunnen fixen voor het weekend. Een hele regen van klachten, hoop dat het besef er wel bij jullie is dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost moet worden voordat ontzettend veel mensen toch de keuze maken om bij jullie weg te gaan. 13 pagina’s aan klachten sinds gister. Kom op jongens!!!


Hoorde van iemand dat je wel prima solo’s kan spelen, klopt dit!?

Nee heb t al geprobeerd laatste 5 eruit geflikkerd 

Gisteren, bij de laatste 3 spelers werd ik eruit gekickt 😭

 

hahahahhaa ik ken het man, gister 4x bij top 5 eruit, eergister 2x. Gvd met trios 4x gebeurt. Me maten hebben wins gepakt, ik kreeg hem niet omdat ik eruit werd gegooid. Was in staat om die PS4 uit het raam te flikkeren


Ze reageren ook gewoon niet meer he, overstappen dus maar, als je niet eens werknemer krijgt die er een fatsoenlijk antwoord over kan geven, mensen betalen en willen in hun weekend een spelletje doen en gebruik maken van het internet waar ze overigens grof voor betalen, maar niemand die even de tijd neemt en een duidelijk antwoordt geeft, kan er beter geen tijd meer in steken


ik ken al mensen die vandaag abonnement bij ziggo hebben aangesloten door warzone

 


Blijf reageren en klage mensen mis halle we het nieuws wel morge op NOS kpn en hun kut internet 


het is over is al 4 uur eric gaat lekker naar huis dit weekend is het geen warzone meer voor kpn/telfort Top


Amsterdam

xbox one console

glasvezel

sinds 2 weken last met spelen


Ik heb dezelfde problemen als iedereen hier, wordt dit snel opgelost?

Is al een week die ellende, ga serieus nadenken om over te stappen, dit schiet niet op zo.


Gewoon die kpn plat bellen en het probleem voorleggen, iedereen doen en dan maar hopen dat ze er gas op gaan gooien. Ik raak me controller niet meer aan totdat deze ellende is gefixt.


Blijf reageren en klage mensen mis halle we het nieuws wel morge op NOS kpn en hun kut internet 

Je letter n mist ook af en toe, verbinding is wel heel slecht nu.


Ik heb dezelfde problemen als iedereen hier, wordt dit snel opgelost?

Is al een week die ellende, ga serieus nadenken om over te stappen, dit schiet niet op zo.

Word waarschijnlijk niet opgelost! Sprak net met een medewerker en de technische mensen vinden dit niet belangrijk genoeg!


Ik heb dezelfde problemen als iedereen hier, wordt dit snel opgelost?

Is al een week die ellende, ga serieus nadenken om over te stappen, dit schiet niet op zo.

Word waarschijnlijk niet opgelost! Sprak net met een medewerker en de technische mensen vinden dit niet belangrijk genoeg!

Mooi maar even ziggo bellen dan :-)


@kpn  ik heb hier ook problemen mee!

ik speel op mijn Xbox, bekabeld zelfs.

ik heb een koper verbinding en normaal gesproken geen problemen. Nu wordt ik ineens er constant uitgegooid (gister en vandaag). Dit terwijl anderen (Lees; geen kpn) geen problemen hebben !?!?

ik hoor graag van jullie


jaman nos moet effe ingrijpen


Ik heb dezelfde problemen als iedereen hier, wordt dit snel opgelost?

Is al een week die ellende, ga serieus nadenken om over te stappen, dit schiet niet op zo.

Word waarschijnlijk niet opgelost! Sprak net met een medewerker en de technische mensen vinden dit niet belangrijk genoeg!

Dan is het heel simpel. We stappen over👌