Skip to main content

Hallo KPN, 

Sinds kort word ik om de zoveel tijd uit de server Call of Duty gegooid, word er echt gek van.

Heb ondertussen alles geprobeerd ,en heb de beste router. Ik hoor dat er veel problemen zijn met call of duty alleen bij kpn!

Kpn wat doen we hier aan?

Of overstappen? Dit kan zo niet langer vind ik 

Admin: titel verduidelijkt

Door kpn draait call of duty nu ook verlies. Mensen die andere spelen gaan spelen en meschien wel blijven spelen.


Amsterdam

xbox one console

glasvezel

sinds 2 weken last met spelen

Ja ik ga toch eens denken om over te stappen naar Ziggo of zelfs Caiway met hun glasvezel. Dit is echt belabberd om mee te gamen. En dat terwijl ze pretenderen dat ze een fantastisch netwerk hebben om te kunnen gamen… bleghhh constant gezeur... 


zojuist kpn gesproken, blijkbaar is het probleem opgeschaald en belangrijk, maar een tijd waarbinnen ze dit hebben opgelost konden ze niet zeggen.


heb activision ook al op de hoogte gesteld van kpn iedereen maakte activision hellemaal gek bleek het gdv aan kpn/telfort te liggen


ik heb het idee dat KPN de situatie onderschat... over hoeveel mensen hierdoor ontevreden zijn en overstappen dit weekend


kpn bellen iedereen gratis nummer 0800 0402


Het probleem ligt idd bij KPN. Nooit problemen gehad ermee tot deze week. Ben ervan overtuigd dat dit snel wordt opgelost. Tussentijdse oplossing voor mij is via hotspot te gamen. Misschien ook iets voor de anderen.


Hallo KPN, 

 

durf er een beetje vaart achter te zetten!!. Hoe kan het zo zijn dat een miljoenen bedrijf niet eens een storing snel kan verhelpen?  Of boeit het jullie niet als mensen gaan over stappen door dit gelul? 


Ik heb t ook al sinds een week of zo bijna elke match wordt ik eruit gegooid connection failure met servers is heel erg irritant


het ergste vind ik dat erik niet meer reageert 


ik heb het idee dat KPN de situatie onderschat... over hoeveel mensen hierdoor ontevreden zijn en overstappen dit weekend

Voordat je overgestapt bent is het al gefixed!


Zojuist met de KPN klantenservice contact gehad. Dit is geen algemeen bekend probleem bij KPN!!! Het is dus zeker verstandig om te bellen en dit probleem aan te kaarten.

Medewerker gewezen op het forum, dan is het ineens wel een algemeen bekend probleem en leest dan dus alleen de antwoorden voor van de KPN medewerker op dit forum. Kortom, ze weten niets hoe lang het gaat duren en kunnen geen update geven want ze weten van niets. Later vertelt de medewerker dat het normaal gesproken binnen 24 uur is opgelost, alleen zijn we al 5 dagen verder

 

Ik ben mijn vertrouwen inmiddels verloren in KPN. Dit probleem heeft zich sinds het spel is uitgekomen al 3x voorgedaan… duurt nu al een week en het is

Vanochtend ook contact gehad hierover, ze inderdaad ook op dit forum gewezen en de verdere websites met honderden klachten, dit speelt een week al en het begint goed vervelend te worden, toch al de 2e keer gedonder nu op nog geen 4 maanden tijd. Anders toch maar eens gaan kijken om de producten bij kpn weg te trekken. Dit is niet echt leuk meer


kpn bellen iedereen gratis nummer 0800 0402

Helpt niet. Medewerker kan niks voor je betekenen kreeg ik net al te horen

antwoorden komen hier via het Forum, maar beste Erik is vast al weekend aan het vieren en speelt hij warzone via ziggo abbo.  


dames en heren bellen naar kpn gratis nummer 0800 0402 Warzone Spelers !!!!!!!


kpn bellen iedereen gratis nummer 0800 0402

Helpt niet. Medewerker kan niks voor je betekenen kreeg ik net al te horen

antwoorden komen hier via het Forum, maar beste Erik is vast al weekend aan het vieren en speelt hij warzone via ziggo abbo.  

Haha, je laatste zin is geniaal.


Tijdelijke oplossing misschien! 

knikker een 2e router tussen je xbox en modem. speelt met minder lagg en lijkt goed te gaan. hij ziet 2 nat types nu maar het speelt tot nu toe goed


Erik heeft al fles wijn opengetrokken


Ik heb hier ook last van, ik krijg regelmatig connection failed error:chronometer midden in een game (COD Warzone). Graag zsm oplossen, ik kan een game waar ik voor betaald heb gewoon niet spelen!! En dan hebben we het nog niet eens over de super instabiele verbinding in het algemeen. Gaat van 118mbps naar 44 naar 75 dan weer 46 dan weer 113….?! Voor een behoorlijk maandbedrag ook nog. 


Goedemiddag @Erik_ 

 

Nog even wat extra informatie wat misschien helpt. Mocht het met de routing te maken hebben.

Het lijkt wel of er iets vast loopt ( misschien een knooppunt en dat de alternatieve route niet werkt) en men eruit wordt gegooid. Het typische is dat het lijkt alsof er iets een herstart krijgt. Want na een standaard tijd (voor mijn gevoel tussen de 5 en 10 min) werkt het weer.

Het lijkt er dus echt op dat er een overbelasting plaats vindt er een herstart van iets volgt en het werkt weer. Vervolgens op een willekeurig moment loopt het weer vast.

 

Wellicht heb je hier iets aan.


Ik heb dezelfde problemen als iedereen hier, wordt dit snel opgelost?

Is al een week die ellende, ga serieus nadenken om over te stappen, dit schiet niet op zo.

Word waarschijnlijk niet opgelost! Sprak net met een medewerker en de technische mensen vinden dit niet belangrijk genoeg!

Dan gaat kpn het nieuws halen met een gigantisch aantal opzeggingen op 1 weekend.


Zou gamen via een VPN verbinding een tijdelijke oplossing kunnen zijn voor het probleem?


Ook last van. Sinds dat ik een internetkabel naar boven heb gelegd ook heel slechte wifi boven. 


Zelfde probleem hier.

Wat is er aan de hand en word dit snel opgelost?

Ik zie dat er veel mensen last van hebben en ik had dit zelf ook vandaag nog.

Graag snel oplossen, ik overweeg echt over te stappen.

 

Groeten Dylan


als we nou met zijn allen kpn blijven bellen dan zullen ze het wel serieus gaan nemen. dit duurt echt belachelijk lang.

Heb vanochtend gebeld en ga zo weer bellen. Ondertussen ook met ziggo gebeld en gezegd dat als het vanavond niet is opgelost dat ik morgen overstap op internet compleet daar. Blijf niet aan de gang. Meld dit probleem al sinds maandag en waren het in eerste instantie aan het weglachen. 

ik speel dus met L3pje (KPN) en nog wat andere maatjes (Ziggo) en hij DC'ed maar wij blijven online… natuurlijk verliezen we alles omdat L3pje er niet is…


Tijdelijke oplossing misschien! 

knikker een 2e router tussen je xbox en modem. speelt met minder lagg en lijkt goed te gaan. hij ziet 2 nat types nu maar het speelt tot nu toe goed

Heb ik al vanaf het begin maar werkt niet. Ook port forwarding geprobeerd en ook dat lost het probleem niet op. Kortom, kpn heeft hier een uitdaging en die moeten ze snel oplossen!