Skip to main content

Hallo KPN, 

Sinds kort word ik om de zoveel tijd uit de server Call of Duty gegooid, word er echt gek van.

Heb ondertussen alles geprobeerd ,en heb de beste router. Ik hoor dat er veel problemen zijn met call of duty alleen bij kpn!

Kpn wat doen we hier aan?

Of overstappen? Dit kan zo niet langer vind ik 

Admin: titel verduidelijkt

 Hallo, hier ben ik weer. Ik heb alleen nog niets inhoudelijks te melden. Onderzoek loopt nog. Bedenk dat ons Netwerk heel uitgebreid is, en dat we hier ook Activision-Blizzard als partij hebben. Die in de VS zitten, in een compleet andere tijdzone etc… Daarnaast is het vrijdagmiddag. Kortom, houd er rekening mee dat dit waarschijnlijk niet vandaag al opgelost is. Zodra we verdere info hebben laten we het weten 

 

Zojuist met de KPN klantenservice contact gehad. Dit is geen algemeen bekend probleem bij KPN!!! Het is dus zeker verstandig om te bellen en dit probleem aan te kaarten.

Wat dit betreft: het heeft niet zo heel veel zin om hierover te bellen. Het technisch systeem dat wij gebruiken kan dit soort uitval niet meten dus de collega kan ook niets anders dan een formulier invullen voor een vermoedelijke storing. Die formulieren worden verzameld en opgepakt als ze zien dat er meerdere over hetzelfde binnenkomt. Dus in die zin is het proces in orde. Alleen, dit probleem is al opgepakt en in behandeling. Dus dan de klantenservice bellen voegt niets toe, behalve extra wachttijd voor jou en andere klanten die bellen. 

 

 

Ik zou dan juist wel aanraden om vaker te bellen, des de meer ze zien dat het een serieus probleem is. Anders blijft het probleem nog in de lucht zweven tot ergens volgende week, maar als we nu gewoon laten merken dat het een echt probleem is, zullen ze meer man erop zetten. 

 

0800 0402


 Hallo, hier ben ik weer. Ik heb alleen nog niets inhoudelijks te melden. Onderzoek loopt nog. Bedenk dat ons Netwerk heel uitgebreid is, en dat we hier ook Activision-Blizzard als partij hebben. Die in de VS zitten, in een compleet andere tijdzone etc… Daarnaast is het vrijdagmiddag. Kortom, houd er rekening mee dat dit waarschijnlijk niet vandaag al opgelost is. Zodra we verdere info hebben laten we het weten 

 

Zojuist met de KPN klantenservice contact gehad. Dit is geen algemeen bekend probleem bij KPN!!! Het is dus zeker verstandig om te bellen en dit probleem aan te kaarten.

Wat dit betreft: het heeft niet zo heel veel zin om hierover te bellen. Het technisch systeem dat wij gebruiken kan dit soort uitval niet meten dus de collega kan ook niets anders dan een formulier invullen voor een vermoedelijke storing. Die formulieren worden verzameld en opgepakt als ze zien dat er meerdere over hetzelfde binnenkomt. Dus in die zin is het proces in orde. Alleen, dit probleem is al opgepakt en in behandeling. Dus dan de klantenservice bellen voegt niets toe, behalve extra wachttijd voor jou en andere klanten die bellen. 

 

en nu is het tijd voor de Vrij mi bo!


Wonder boven wonder heb ik inmiddels een paar potjes zonder DC’s kunnen spelen, zou het dan toch?


Boris aan de lijn van KPN, en fuck Erik zijn antwoord met het heeft geen zin en de wachttijden worden langer. Het antwoord met tijd kloof met US is ook onzin want ze zijn daar ook al begonnen met werken.

 

kortom, melden mensen en maak ze gek!

 

Ziggo de lachende 3e 😍


Same shite hier. Ben t spuugzat. Als t na t weekend nog zo is stap ik over naar ziggo


 Hallo, hier ben ik weer. Ik heb alleen nog niets inhoudelijks te melden. Onderzoek loopt nog. Bedenk dat ons Netwerk heel uitgebreid is, en dat we hier ook Activision-Blizzard als partij hebben. Die in de VS zitten, in een compleet andere tijdzone etc… Daarnaast is het vrijdagmiddag. Kortom, houd er rekening mee dat dit waarschijnlijk niet vandaag al opgelost is. Zodra we verdere info hebben laten we het weten 

 

Zojuist met de KPN klantenservice contact gehad. Dit is geen algemeen bekend probleem bij KPN!!! Het is dus zeker verstandig om te bellen en dit probleem aan te kaarten.

Wat dit betreft: het heeft niet zo heel veel zin om hierover te bellen. Het technisch systeem dat wij gebruiken kan dit soort uitval niet meten dus de collega kan ook niets anders dan een formulier invullen voor een vermoedelijke storing. Die formulieren worden verzameld en opgepakt als ze zien dat er meerdere over hetzelfde binnenkomt. Dus in die zin is het proces in orde. Alleen, dit probleem is al opgepakt en in behandeling. Dus dan de klantenservice bellen voegt niets toe, behalve extra wachttijd voor jou en andere klanten die bellen. 

 

 

 

 

Jammer dat jullie alle klanten teleurstellen. Ik denk dat aardig wat mensen zullen overstappen na dit weekend. Ook mijn vertrouwen ben je kwijt KPN

 

 


Same shite hier. Ben t spuugzat. Als t na t weekend nog zo is stap ik over naar ziggo

Doe je toch niet


Het werkt allemaal niet man enige ding is dat kpn dit moet fixe denk dat we pas dinsdag weer kunnen game


Ik ga eens proberen om een VPN verbinding te maken op mijn laptop, mijn playstation aan mijn laptop te hangen. Of heeft iemand hier al ervaringen mee?

 

https://www.google.nl/amp/s/www.techadvisor.co.uk/how-to/game/use-vpn-ps4-3670694/%3famp

Waarschijnlijk lost dat het probleem wel op indd, het is alleen een suboptimale oplossing en KPN dient gewoon voor een normale verbinding te zorgen. Snap zo ie zo niet waarom kpn zich bemoeid met extern netwerk verkeer?


Dit is een Shared issue met KPN en Blizzard, logisch nu nog enige hoge prio eraan geven vanuit KPN richting Blizzard

 


Mag wel hopen dat dit morgen gewoon opgelost word dan is al 4 dagen aan de gang dit.


ze blijven ontkennen dat het kpn probleem is gdv 

Dat zou ook maar zo kunnen, of weet jij zeker dat het wel aan KPN ligt en op basis waarvan weet je dat dan?

Omdat iedereen van kpn/Telfort last van heeft en ziggo/Tmobile niet hmm waar zat het aan liggen 

Maar daarmee hoeft de oorzaak van het probleem toch nog niet bij KPN te liggen?

Stel dat de routeringstabel op een server van Activision-Blizzard foutief ingesteld staat en de berichten richting het KPN/Telfort netwerk rechtsaf naar Ghana stuurt. Dan kan het even duren voordat de juiste wegomlegging gevonden wordt.

Het is zo makkelijk om naar KPN te wijzen maar het is echt nog niet gezegd dat de oorzaak ook werkelijk bij KPN ligt. Het kan zo zijn maar het hoeft niet.


Toen ik dit op het forum schreef had ik nooit gedacht dat zoveel mensen dit probleem hadde kpn dit kan echt niet ik blijf van alles proberen mensen hoop snel voor een oplossing voor iedereen


ze blijven ontkennen dat het kpn probleem is gdv 

Dat zou ook maar zo kunnen, of weet jij zeker dat het wel aan KPN ligt en op basis waarvan weet je dat dan?

Omdat iedereen van kpn/Telfort last van heeft en ziggo/Tmobile niet hmm waar zat het aan liggen 

Maar daarmee hoeft de oorzaak van het probleem toch nog niet bij KPN te liggen?

Stel dat de routeringstabel op een server van Activision-Blizzard foutief ingesteld staat en de berichten richting het KPN/Telfort netwerk rechtsaf naar Ghana stuurt. Dan kan het even duren voordat de juiste wegomlegging gevonden wordt.

Het is zo makkelijk om naar KPN te wijzen maar het is echt nog niet gezegd dat de oorzaak ook werkelijk bij KPN ligt. Het kan zo zijn maar het hoeft niet.

Dan moest kpn al week geleden aankloppen bij blizzard en samen oplossen maar vandaag pas wordt het serieus genomen en dan zeggen dat het vrijdag is kom op nou begrijp jou kant ook wel maar ik vindt dat kpn dit beter had moeten aanpakken 


ze blijven ontkennen dat het kpn probleem is gdv 

Dat zou ook maar zo kunnen, of weet jij zeker dat het wel aan KPN ligt en op basis waarvan weet je dat dan?

Omdat iedereen van kpn/Telfort last van heeft en ziggo/Tmobile niet hmm waar zat het aan liggen 

Maar daarmee hoeft de oorzaak van het probleem toch nog niet bij KPN te liggen?

Stel dat de routeringstabel op een server van Activision-Blizzard foutief ingesteld staat en de berichten richting het KPN/Telfort netwerk rechtsaf naar Ghana stuurt. Dan kan het even duren voordat de juiste wegomlegging gevonden wordt.

Het is zo makkelijk om naar KPN te wijzen maar het is echt nog niet gezegd dat de oorzaak ook werkelijk bij KPN ligt. Het kan zo zijn maar het hoeft niet.

Activion zeg ook dat het probleem bij de provider ligt heb ook met hun contact gehad namelijk 


ze blijven ontkennen dat het kpn probleem is gdv 

Dat zou ook maar zo kunnen, of weet jij zeker dat het wel aan KPN ligt en op basis waarvan weet je dat dan?

Omdat iedereen van kpn/Telfort last van heeft en ziggo/Tmobile niet hmm waar zat het aan liggen 

Maar daarmee hoeft de oorzaak van het probleem toch nog niet bij KPN te liggen?

Stel dat de routeringstabel op een server van Activision-Blizzard foutief ingesteld staat en de berichten richting het KPN/Telfort netwerk rechtsaf naar Ghana stuurt. Dan kan het even duren voordat de juiste wegomlegging gevonden wordt.

Het is zo makkelijk om naar KPN te wijzen maar het is echt nog niet gezegd dat de oorzaak ook werkelijk bij KPN ligt. Het kan zo zijn maar het hoeft niet.

Activion zeg ook dat het probleem bij de provider ligt heb ook met hun contact gehad namelijk 

 


Net een update gehad, ben benieuwd..


Net een update gehad, ben benieuwd..

Game Update of router update?


Net een update gehad, ben benieuwd..

Update? van Warzone?

 

 


Net een update gehad, ben benieuwd..

Update? van Warzone?

 

 

Korte update van activision/warzone . Router is ok. 


is er iemand recent er uit gegooid??


Activion zeg ook dat het probleem bij de provider ligt heb ook met hun contact gehad namelijk 

Dat heb ik al zo vaak gehoord, een partij die roept dat het aan de ander ligt.

Juist bij dergelijke antwoorden zou je vraagtekens moeten zetten.

Waarom is het antwoord dan niet "We zien dat het probleem daar en daar zit en we zullen het direct opnemen met KPN want dan zal het snel vast en zeker snel verholpen kunnen worden".

Nee, helaas werkt het niet zo, de klantenservice van vele organisaties werken als "Daar heb je weer zo'n zeurpiet, maar gelukkig weet hij toch niet hoe de vork in de steel steekt en kan ik hem dus rustig wat wijs maken ... ben ik er weer vanaf." :confounded:


Als in Download patch update? of een bericht van die gasten bij Activision, sorry ik snap hem niet

 

 


Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Ja kut hé. Dacht eerst dat het aan Zeeland lag, maar dat is een meevaller dan 😉.

Ik dacht dus dat het aan mij lag. Ik heb echt staan vloeken en tieren. Spel opnieuw geïnstalleerd, modem aanpassingen gedaan. Echt om gek van te worden.

Haha, I know the struggle. Gamers Iwaaronder ik) worden beesten zodra er iets is met de internetconnectie, haha. 

Zoo hoe graag ik wel niet die controller door het huis wilde gooien zeg.. heb het nu maar even met rust gelaten maar wat is dat frustrerend zeg!! Haha

Add me: xharmenn

Zal het straks ff doen. Kijken of we een potje kennen doen. 
men smootie ik heb die kriebels ook maar dan bedenk ik me weer dat ik een veelste duren scuff controller heb🙈


Als in Download patch update? of een bericht van die gasten bij Activision, sorry ik snap hem niet

 

 

Lijkt een patch, veel info krijg ik niet, maar ik ben er nog steeds in. Dus lets see