Skip to main content

Hallo KPN, 

Sinds kort word ik om de zoveel tijd uit de server Call of Duty gegooid, word er echt gek van.

Heb ondertussen alles geprobeerd ,en heb de beste router. Ik hoor dat er veel problemen zijn met call of duty alleen bij kpn!

Kpn wat doen we hier aan?

Of overstappen? Dit kan zo niet langer vind ik 

Admin: titel verduidelijkt

Als in Download patch update? of een bericht van die gasten bij Activision, sorry ik snap hem niet

 

 

Lijkt een patch, veel info krijg ik niet, maar ik ben er nog steeds in. Dus lets see

Aha! keep us posted Flipmoooo, tnx

 


Activion zeg ook dat het probleem bij de provider ligt heb ook met hun contact gehad namelijk 

Dat heb ik al zo vaak gehoord, een partij die roept dat het aan de ander ligt.

Juist bij dergelijke antwoorden zou je vraagtekens moeten zetten.

Waarom is het antwoord dan niet we zullen het opnemen met KPN want we zien dat het probleem daar en daar zit en dan zal het snel verholpen zijn.

Nee, helaas werkt het niet zo, de klantenservice van vele organisaties werken als "Daar heb je weer zo'n zeurpiet, maar gelukkig weet hij toch niet hoe de vork in de steel steekt en kan ik hem dus rustig wat wijs maken ... ben ik er weer vanaf." :confounded:

maat hou jij je lekker bezig met positief zijn goeie eigenschap maar na 1 week storing en meer dan 10 x perdag er uit te worden gegooid wordt je ziek in je hoofd als je winst mis loopt als je storing kaart kijkt zie je rode stip op nederland kpn geeft het nu ook toe blijf jij lekker positief over kpn !!


Activion zeg ook dat het probleem bij de provider ligt heb ook met hun contact gehad namelijk 

Dat heb ik al zo vaak gehoord, een partij die roept dat het aan de ander ligt.

Juist bij dergelijke antwoorden zou je vraagtekens moeten zetten.

Waarom is het antwoord dan niet we zullen het opnemen met KPN want we zien dat het probleem daar en daar zit en dan zal het snel verholpen zijn.

Nee, helaas werkt het niet zo, de klantenservice van vele organisaties werken als "Daar heb je weer zo'n zeurpiet, maar gelukkig weet hij toch niet hoe de vork in de steel steekt en kan ik hem dus rustig wat wijs maken ... ben ik er weer vanaf." :confounded:

We kunnen nu alleen niks want beide partije weten het niet volgens mij 

Vind alleen zo jammer dat geen een andere provider er last van heeft alleen kpn 


Maar mensen zou zegge voeg me toe

mathijs-PRO_1996  kunne we mis ooit weer keer als kpners onder elkaar cod doen hahaha


Ik krijg het vermoeden dat die storing ondertussen verholpen lijkt te zijn.


is er iemand recent er uit gegooid??


Ik heb net een klein uurtje gespeeld zonder problemen. Voor het eerst sinds dagen niet al na 15 minuten eruit geknald.


Ik krijg het vermoeden dat die storing ondertussen zelfs verholpen lijkt te zijn.

Maat van mij is ondertusse aan het spellen afgelopen uur 6 keer eruit gegooid

ook kpn trouwens


Ik krijg het vermoeden dat die storing ondertussen verholpen lijkt te zijn.

Als in , je speelt het nog steeds?

 


is er iemand recent er uit gegooid??


Ik heb net een klein uurtje gespeeld zonder problemen. Voor het eerst sinds dagen niet al na 15 minuten eruit geknald.

Ik hoop dat het zoo blijft voor je


Ik krijg het vermoeden dat die storing ondertussen verholpen lijkt te zijn.

Als in , je speelt het nog steeds?

Nee, ik ben geen gamer.


is er iemand recent er uit gegooid??


Ik heb net een klein uurtje gespeeld zonder problemen. Voor het eerst sinds dagen niet al na 15 minuten eruit geknald.

Ik hoop dat het zoo blijft voor je


Het is een verbetering. Vanavond nog maar eens wat langer testen.


ik heb gewoon trauma dat ik elke seconde er uit wordt gegooid 

 


@Kpn en Erik :

Even ter achtergrond: wij hebben dedicated routes lopen tussen het KPN netwerk en specifieke grote partijen. Zoals, in het geval van gamen, game bedrijven als Activision-Blizzard, Riot, etc… COD is Activision-Blizzard, dus alle verkeer vanuit het KPN netwerk dat naar de A/B servers gaat, loopt via die dedicated route. Daar zien we op het moment geen specifieke issues mee. Dus we zijn in conclaaf met A/B om hier samen naar te kijken wat er aan de hand is.

Kunnen jullie niet aan Blizzard vragen of ze een verhoging zien in aantal disconnects op spelers vanaf jullie netwerk? 

Alles word geregistreerd, dus neem aan dat dit kan! Ze weten zelfs wannr jij zit te poepen 

Hahaha gezien jouw naam moest ik helemaal lachen om jouw comment, maar idd ze weten alles ja. Hoop dat ze snel iets kunnen vinden

 

Hahahaha @MarcusvanEs goeiee


Hier precies hetzelfde.. ik zie graag snel een oplossing voor dit probleem, anders zijn wij helaas genoodzaakt om over te stappen..


Is het verholpen?


 

Sinds de laatste update ook last van disconnect en error meldingen: Chronometer

Heb al geprobeerd port forwarding optie te gebruiken en alle andere mogelijk oplossingen

Helaas nog steeds dezelfde problemen.

 

Graag zsm een oplossing:

Verbindingstype: Glasvezel


Als in Download patch update? of een bericht van die gasten bij Activision, sorry ik snap hem niet

 

 

Lijkt een patch, veel info krijg ik niet, maar ik ben er nog steeds in. Dus lets see

Aha! keep us posted Flipmoooo, tnx

 

Net gespeeld zonder problemen


Jongens een tijdelijke oplossing om te spelen. Speel nu al tijdje meerdere games achter elkaar zonder problemen.

 

Schaf een VPN verbinding aan. Installeer deze applicatie op je computer. Stop een netwerkkabel van je computer/laptop in je ps4. Deel je wifi met je playstation via je netwerkcentrum. Stel je netwerk opnieuw in op je ps4 en je kunt lekker warzone spelen. Ik heb bij nordvpn een vpn verbinding voor een maand  aangeschaft. Kost een 10tje

 

veel game plezier


Gefixt?


Ik wordt er sinds de nieuwe update ook steeds eruit gegooid en begin dat helemaal zat te worden. Als dit niet snel wordt opgelost ga ik naar een ander!


Zijn er mensen die het probleem nog steeds ervaren? Ik lees dat enkele er geen problemen mee hebben.


Ik heb zojuist mijn eerste potje gespeeld zonder te worden gekickt. Solo ronde gespeeld en heel de pot afgekeken om te zien of im eruit zou worden gegooid, maar was niet het geval. Hoop dat het daadwerkelijk zo blijft. 


Ik heb zojuist mijn eerste potje gespeeld zonder te worden gekickt. Solo ronde gespeeld en heel de pot afgekeken om te zien of im eruit zou worden gegooid, maar was niet het geval. Hoop dat het daadwerkelijk zo blijft. 

Nice! Ik ga het ook even proberen.


Ik heb zojuist mijn eerste potje gespeeld zonder te worden gekickt. Solo ronde gespeeld en heel de pot afgekeken om te zien of im eruit zou worden gegooid, maar was niet het geval. Hoop dat het daadwerkelijk zo blijft. 

Nice! Ik ga het ook even proberen.

Laat even weten of ie het daadwerkelijk doet, heb er maar een kunnen spelen, vandaar.

Succes 


ik kan weer spelen lijkt erop