Skip to main content

Hallo KPN, 

Sinds kort word ik om de zoveel tijd uit de server Call of Duty gegooid, word er echt gek van.

Heb ondertussen alles geprobeerd ,en heb de beste router. Ik hoor dat er veel problemen zijn met call of duty alleen bij kpn!

Kpn wat doen we hier aan?

Of overstappen? Dit kan zo niet langer vind ik 

Admin: titel verduidelijkt

Kunnen jullie 2 warzone potjes spelen zonder problemen?


Kunnen jullie 2 warzone potjes spelen zonder problemen?

Jazeker


Op Twitter naar KPN webcare bericht gestuurd en deze verwijst naar dit forum en dat ze ermee bezig zijn. Ik heb nu de PS4 vast ip-adres gegeven en MTU size naar 1492 gezet en speel nu langer dan ik afgelopen week heb gedaan. Blijf nu tot vanavond proberen


Het lijkt erop dat bijna iedereen zonder problemen weer kan spelen 

Dat zou / is superrrr 

Laat het allemaal zoveel mogelijk even weten 


En nu maar hopen dat we ook te horen krijgen waar de oorzaak van de storing zat.

Begrijp ik het nu goed dat er een update (patch) voor CoD Warzone geïnstalleerd is?


En nu maar hopen dat we ook te horen krijgen waar de oorzaak van de storing zat.

Begrijp ik het nu goed dat er een update (patch) voor CoD Warzone geïnstalleerd is?

Ik had deze net (nog) niet. 


Ik zou maar niet te vroeg juichen, werd woensdag ook elke keer middag eruit gegooid, s avonds weer 2x geprobeerd toen gelukt en nog is 1 win gepakt. Daarna was t weer helemaal ruk met de server. Ik ga straks maar is proberen gezien de reacties. Hopen dat het idd weer lukt!


2 potjes net zonder problemen tot end game kunnen spelen maar geen idee of het verholpen is

 


Dan is dat verholpen maar de routing issues van andere games van oa Psyonix zijn nog steeds drama. Onspeelbaar.


Het zou een server probleem moeten zijn. Ik ben benieuwd wanneer veel kpn gebruikers weer zullen gamen er uit gegooit gaan worden. Snachts tussen 23.00 uur en 07.00 uur werkt het prima. Helaas tijdens mijn stream tussen 20.00 uur en 22.00 uur word ik vrijwel tegelijk gekickt met vrienden die ook KPN hebben.

Laten we hopen dat KPN er snel uit komt met Activision.


Ik heb zojuist mijn eerste potje gespeeld zonder te worden gekickt. Solo ronde gespeeld en heel de pot afgekeken om te zien of im eruit zou worden gegooid, maar was niet het geval. Hoop dat het daadwerkelijk zo blijft. 

Nice! Ik ga het ook even proberen.

Laat even weten of ie het daadwerkelijk doet, heb er maar een kunnen spelen, vandaar.

Succes 

Ik heb sinds m'n laatste bericht geen problemen meer ervaren. 2 hele solo potjes gespeeld. 


Gister van 15:30 tot 17:30 heb ik volgends mij ook redelijk probleemloos gespeeld. Maar in de avond was het inderdaad weer helemaal kut


heb net 2 uur gespeeld heb nu me pc uitgezet om te kijken na opnieuw opstarten of t dan nogsteeds zo is


Zelfde probleem. 
De afgelopen dagen meermaals (om het kwartier) van de Warzone server gegooid. Na een tijdje kan ik er weer op, maar vervolgens gebeurd hetzelfde.

Glasvezel 200/200 in Noord-Limburg.

Ga nu via VPN proberen.


Zelfde probleem. 
De afgelopen dagen meermaals (om het kwartier) van de Warzone server gegooid. Na een tijdje kan ik er weer op, maar vervolgens gebeurd hetzelfde.

Glasvezel 200/200 in Noord-Limburg.

Ga nu via VPN proberen.

Ervaar je het probleem nog steeds? Dus ben je eruit gekicked in het laatste uur?


Oké fijn wat positieve verhalen, maar allemaal zijn het solo potjes. Wil vanavond met m’n maten een trio spelen, is dat al getest door iemand?


Oké fijn wat positieve verhalen, maar allemaal zijn het solo potjes. Wil vanavond met m’n maten een trio spelen, is dat al getest door iemand?

ik heb net met mijn broer gewoon duos en trios gedaan geen problemen tot nu toe


Ik heb van 1730 tot nu zonder problemen kunnen spelen. Anderhalf uur, het langst tot nu toe deze week.Het waren 4/5 potjes plunder trio om ff te proberen, so far so good..


Zelfde call of drama hier.

Plaats Hilversum


Ik heb nu voor het eerst sinds twee dagen ook weer een potje kunnen spelen. Wel met heel veel vertraging, maar dat kan hem ook aan de server hebben gelegen


Hier ook al ruim een week problemen.. Gebeld met KPN ‘Nee kan niet aan ons liggen hoor want je internet blijft het doen’.

 

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben! KPN, wat gaan we doen? 


ik ben vanaf 17:30 online , 4 potjes gespeelt en nog steeds online


Hier nog steeds dezelfde ellende: of een torenhoge latency (350+) of een lage latency met outages en/of packet bursts/loss. En dat al een week lang, om gek van te worden!


@rgha een huge latency lijkt me echt een ander issue. 


Bij mij gaat het nog goed afkloppen die handel hope dat het aan activision warzone dat daar het probleem zat want als het aan kpn ligt kunnen we over jaar pas spelen