Skip to main content
Beantwoord

Cashback Breedbandwinkel niet ontvangen

• 14 november 2023
  • 4 reacties
  • 130 keer bekeken

Wanneer gaat de KPN mijn cashback uitbetalen aan de breedband winkel zodat deze mij ook gaat betalen

Beste antwoord door Breedbandwinkel

Beste Jan,

dat klopt inderdaad. Wanneer wij goedkeuring (abonnement geactiveerd, eerste factuur betaald) en betaling vanuit de provider hebben ontvangen, maken wij het direct naar je over.

Stuur even je bestelnummer naar info@breedbandwinkel.nl en we vragen de status voor je op. Doorgaans gaan helaas er zo’n 8 tot 10 welen overheen voordat wij het hebben ontvangen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1331 reacties
  • 14 november 2023

dan moet je bij hun wezen , niet hier

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5280 reacties
  • 14 november 2023

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • 2570 reacties
  • 14 november 2023

Werkt dat zo? Hebben ze je dat wijs gemaakt?

Volgens mij bied de webwinkel je een zelf een korting aan. Die hoeft niet van KPN te komen.

Breedbandwinkel
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2023

Beste Jan,

dat klopt inderdaad. Wanneer wij goedkeuring (abonnement geactiveerd, eerste factuur betaald) en betaling vanuit de provider hebben ontvangen, maken wij het direct naar je over.

Stuur even je bestelnummer naar info@breedbandwinkel.nl en we vragen de status voor je op. Doorgaans gaan helaas er zo’n 8 tot 10 welen overheen voordat wij het hebben ontvangen.

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic